Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2017 19:19 - Кралицата на енерГЕПИйната мафия май ми е сърдита?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1468 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗА ПЪРВИ ПЪТ тя се реши да излезе на пряк контакт с мен. Това се случи минути преди ПОЛУНОЩ в сряда, 20-ти септември, под формата на коментар, под мой постинг в една група във Фейсбук. И сега вие ще имате щастието да видите 1:1, какво и как ми каза най-голямата търговка на електроенергия у нас (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху снимката):

image

Аз видях коментара минути след публикуването му, но реших, че не е джентълменско да започвам и поддържам сериозен спор в малките часове на настъпващото ново денонощие. Ето защо написах и публикувах своят отговор на следващата сутрин:

image

Отговорих на кралицата след по-малко от 11 часа след нейният упрек за нещо НЕПРАВИЛНО. След това измина ПОВЕЧЕ от ТРИ ПЪТИ по толкова време, но тя все "забравя" да отговори на елементарните въпроси, които биха осветлили моята НЕПРАВИЛНОСТ. Ето защо реших да споделя вълненията си и с вас. Може пък някой от вас да я подсети, че е добре да отговори и да доведем проблема до пълно изясняване?

Поста под който кралицата реши да ме поучава беше "Кой мъти енерГЕПИйния пазар у нас?" ( http://gikotev.blog.bg/drugi/2017/09/20/koi-myti-energepiiniia-pazar-u-nas.1568313 ). Там има една елементарна графика, с която кралица енерГЕПИка не е съгласна, но не желае да обоснове АР-ГУ-МЕН-ТИ-РА-НО и с факти ЗАЩО.

По ирония на съдбата, в денят в който отговорих на кралицата, резултатите от сесиите на европейските енергийни борси РАЗСТРЕЛЯХА словоблудството и за свързаност между борсите в София и Будапеща. Това можете да се убедите от " Аре стига бе!" ( http://gikotev.blog.bg/drugi/2017/09/21/are-stiga-be.1568570 ).

Георги Котев



Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9833532
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031