Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2011 18:14 - Всичко в този живот лъжа е, освен любовта
Автор: zarumitu Категория: Музика   
Прочетен: 6760 Коментари: 12 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте приятели,много хора са против изпълнители в "поп фолка" и излагат тезата,че "Чалгализацията"/така я охарактеризират/ деградира обществото ни!Обявяват се против този стил и упрекват феновете,които имат предпочитания към тази категория музика в това,че са нещо по ниши от тях.Използуват се какви ли не обидни  квалификации ...,които няма да изреждам.Но има една поговорка:"Вкус-другар няма"!Музиката за човека е необходима така както храната и трябва да има разнообразие!Всяка песен има своето послание/независимо в какъв стил  е:рок,поп,рап,естрада,чалга и др./. Не мисля,че правото да възприемаме даден стил в музиката е признак на ниска култура.Това право е индивидуално и всеки се ориентира към този тип музика,която му носи настроение.  Нека не забравяме,че сме балканска държава,смесица от етноси и култури!Нека всеки слуша това което обича и което му носи настроение и да търси посланието в песните от всеки един стил!!!
Предлагам Ви тук една балада на Орхан Мурад!Преценете дали не е стойностна?
А по надолу други негови балади и Ви пожелавам приятно слушане!!!













Гласувай:
29


Вълнообразно


1. zarumitu - Към Марин Тачков, моля те приятел не ...
30.04.2011 18:22
Към Марин Тачков,моля те приятел не ме критикувай!Аз слушам всякакъв стил музика,стига да ми хареса и да я усетя! Не задължавам никой който не обича този род музика да слушат и да се съгласяват с мен!А към тези които я предпочитат,нека слушат с удоволствие!!! Пожелавам Ви приятен уйкенд! Бъдете живи и здрави приятели!!!
цитирай
2. pevetsa - Музиката е една, стиловете са ра...
30.04.2011 18:37
Музиката е една, стиловете са различни, като хората, едни сме, с две ръце, два крака, очи, уши, но предпочитанията ни са различни, както сме и различни по манталитет, характер и цвят на кожата дори. Еднакви сме, но сме и различни, в това е хубавото, да има за всекиго музика, която го докосва.
Самият аз слушам доста различна музика, тя говори за настроенията ми.
Благодаря за Орхан Мурат, уважавам го като колега минал през школата на кръчмите, и най вече, за личните си трагедии и вярата и надеждата с която се е изправял след това.
Слушай спокойно музиката проятелю, която ти дава настроение, чувство и пълнота.
цитирай
3. zarumitu - http://therainss. blog. bg/dr...
30.04.2011 22:01
http://therainss.blog.bg/drugi/2011/04/29/speshno-naistina-speshno.738168

http://pevetsa.blog.bg/lifestyle/2011/04/30/priiateli-imam-nujda-ot-syvet-i-pomosht.738313
цитирай
4. tutankhamon661 - zarumitu
30.04.2011 23:33
Аз изписах 7 постинга на тема музика и почти никой не ме разбра, така че не очаквай много хора да откликнат на твоя призив. Просто няма да те разберат, защото имат нужда от поп фолка като необходим "грешник" за недъзите на обществото. Естествено, че не е справедливо.
Израснал съм в среда, където се слушаше основно българска естрада и сръбско. Изключение беше баща ми, който наблягаше на Бийтълс и Стоунс. Когато разбраха, че предпочитанията ми клонят към метъла, казаха "Ще видиш, че ще харесваш тези крясъци максимум до 20-та си годишнина. После и ти ще минеш на сръбско. Ако след навършване на 20 години, някой слуша метъл, значи му хлопа дъската и е с недоизживяно детство". Това ми казаха.
Продължих да слушам метъл, но започнах да харесвам и всички останали стилове. Така прави истинският ценител. Не е правилно да се дели на стойностна и просташка. Всичко от поп фолка го има и в останалите стилове. Да не говорим, че има стилове метъл, които харесвам, но и през ум не ми минава да ги броя за музика, защото просто не са такава.
Правилно казваш, че всеки има право да слуша каквото поиска и никой не може да го съди.
цитирай
5. vmir - Снобско и неправилно е да се категоризира музиката в интелектуални категории.
01.05.2011 09:45
Има истина обаче в опасенията, че определен тип музика става емблематична за противни явления, и това си е проблем. Решаването на този проблем не е по силите на сноби, които по-скоро биха го задълбочили единствено, за да се заяват като културни.
цитирай
6. tutankhamon661 - vmir
01.05.2011 11:41
Имам приятел, който е голям фен на блек метъла. Дълго време мислех, че нищо друго не харесва, но в един момент го хванах да слуша Helloween. Напомних му, че уж не признаваше нищо друго, а той отвърна "Ако слушам само блек метъл, ще се побъркам". Разказа ми разни съвсем истински истории за най-големите имена в този жанр - пълни с убийства и самоубийства. Викам му "Това е за подхранване на легендите и еуфорията около тях". А той тръгна да ме убеждава, че за изпълнителите на блек метъл подобни дивотии са начин на живот. Примерно имало някакъв, който живеел високо в планината, защото мразел контактите с хора - такива имал само на турне. Журналистите не смеели да вземат от него интервю, защото онзи пребил последния, който си направил труда да го посети в пущинака. Спомена и негов съвсем реален познат от Враца, който години наред слушал само такава музика - угасвал осветлението и оставял само една червена крушка. Същият в един момент заклал баща си и в момента излежава присъда. Заключението му беше "Ако прекаля с блек метъла, винаги пускам и нещо различно за да не перколясам".
Това го каза фен, който е напускал работа, защото не са му позволявали да отиде на концерт - сещаш се колко е запален. На този фoн прашките на Преслава са истинско свещенодействие.
цитирай
7. zarumitu - 4. tutankhamon661 - zarumitu
01.05.2011 11:44
Приятелю,въпросът засяга широк аспект от мнения,но всеки трябва да е толерантен към останалите,които не харесват това-което те харесват!
Пример е нашият фолклор. В колко държави по света харесват и признават гения на нашето народното пеене?Макар да е далеч от тяхното разбиране и различен от техният фолклор,те са се докоснали до магията на вродения талант на българския глас и не случайно отправиха като послание в космоса: “Излел е Делю Хайдутин” на Валя Балканска?!С това можем само да се гордеем като нация!
Не съм съгласен с това,че който слуша метъл след 20-та си годишнина му хлопа дъската!Всеки стил си има своите хитове и те остават вечни като класика.Примерите са много: Manowar - The Crown and the Ring,Metallica - Nothing else matters,Iron Maiden -- Phantom of the Opera,AC/DC THUNDERSTRUCK и т.н.

Благодаря ти за мнението!Поздрав от мен:Велизар!
цитирай
8. zarumitu - 5. vmir - Снобско и неправилно е да се категоризира музиката в интелектуални категории.
01.05.2011 11:56
Твоето мнение е най достоверно:
"Решаването на този проблем не е по силите на сноби, които по-скоро биха го задълбочили единствено, за да се заяват като културни. "

Аз не се правя,че притежавам музикална култура,слушам това което на мен ми допада,а и помниш как слушахме на времето "Метронома"с приятели сбичкани около "ВЕФА"?

Поздрав и ти Благодаря!
цитирай
9. vmir - 8. zarumitu - 5. vmir - Снобско и неправилно е да се категоризира музиката в интелектуални категории.
01.05.2011 17:10
zarumitu написа:
Твоето мнение е най достоверно:
"Решаването на този проблем не е по силите на сноби, които по-скоро биха го задълбочили единствено, за да се заяват като културни. "

Аз не се правя,че притежавам музикална култура,слушам това което на мен ми допада,а и помниш как слушахме на времето "Метронома"с приятели сбичкани около "ВЕФА"?

Поздрав и ти Благодаря!


"Метронома"?!?!?! Боже мили, доживях някой да го спомене. Да не сме били в една компания???
цитирай
10. zarumitu - А бяхме ученици и се страхувахме-да ...
01.05.2011 17:43
А бяхме ученици и се страхувахме-да не би някой да ни "предаде"и на другият ден да бъдем призовани в милицията.Но слава богу-"предатели"между нас нямаше и ние продължавахме да търсим чистия сигнал на къси вълни,прикачвайки разни жици към антената на "ВЕФА".
Спомени приятелю!
цитирай
11. vmir - 10. zarumitu - А бяхме ученици и се страхувахме-да ...
01.05.2011 18:38
zarumitu написа:
А бяхме ученици и се страхувахме-да не би някой да ни "предаде"и на другият ден да бъдем призовани в милицията.Но слава богу-"предатели"между нас нямаше и ние продължавахме да търсим чистия сигнал на къси вълни,прикачвайки разни жици към антената на "ВЕФА".
Спомени приятелю!


Виждам, че си от Плевен, значи не сме били в една компания. Пък и в моята компания нямаше страх от предатели, щото а някой се опитал да прави нещо срещу "Метронома", а се простил с главата си... Сериозно, в Русчук бяхме първите, които си присъждахме титлата "рокаджия", имахме си и ритуал на здрависване за разпознаване. Комсомолсики идиотщини при нас нямаха никакъв шанс да минат, всъщност, аз не съм приеман в комсомола, щото нито един комсомолски секретар нямаше желание да си има работа с мен... много лошо ги гледах...
цитирай
12. vmir - 6. tutankhamon661,
01.05.2011 18:46
tutankhamon661 написа:
Имам приятел, който е голям фен на блек метъла. Дълго време мислех, че нищо друго не харесва, но в един момент го хванах да слуша Helloween. Напомних му, че уж не признаваше нищо друго, а той отвърна "Ако слушам само блек метъл, ще се побъркам". Разказа ми разни съвсем истински истории за най-големите имена в този жанр - пълни с убийства и самоубийства. Викам му "Това е за подхранване на легендите и еуфорията около тях". А той тръгна да ме убеждава, че за изпълнителите на блек метъл подобни дивотии са начин на живот. Примерно имало някакъв, който живеел високо в планината, защото мразел контактите с хора - такива имал само на турне. Журналистите не смеели да вземат от него интервю, защото онзи пребил последния, който си направил труда да го посети в пущинака. Спомена и негов съвсем реален познат от Враца, който години наред слушал само такава музика - угасвал осветлението и оставял само една червена крушка. Същият в един момент заклал баща си и в момента излежава присъда. Заключението му беше "Ако прекаля с блек метъла, винаги пускам и нещо различно за да не перколясам".
Това го каза фен, който е напускал работа, защото не са му позволявали да отиде на концерт - сещаш се колко е запален. На този фoн прашките на Преслава са истинско свещенодействие.


Прашките на Преслава няма как да ме вдъхновят, защото едва ли ще ми се случат насаме, а на сцената са кьорфишек, и следователно не са за гледане. Аз също слушам различни стилове, но никога не смесвам сцена с музика.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 794575
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930