Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2016 20:13 - Какво е необходимо, за да се съхрани България? http://www.budnaera.com/
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 2562 Коментари: 6 Гласове:
1



Какво е необходимо, за да се съхрани България?   image Добри Божилов

Необходима е критична маса от хора, която:

1. Не иска да си сменя мобилния телефон всеки месец

2. Не иска нова кола, вила и екскурзии в чужбина

3. Готова е да отдели значима част от времето си, за да защитава страната

4. Готова е да се бори за страната, дори да вижда, че политиците я съсипват

5. Ражда по минимум 3 деца на семейство

6. Възпитава децата да останат в България, въпреки че в личен план да избягат, ще им е много по-добре

7.Осъзнае, че българското е 99%, а кой русофил,русофоб или атлантик е останалия 1%

8. Не презира страната си, защото "не му е осигурила условия"

9. Работи до сетния си дъх, и не чака пенсия на 50-60-70 години

10. Осъзнае, че никой по света нищо не ни дава, а само взема от това, което сами сме създали

Не знам възможно ли е възникването на подобна група, но ако не възникне, то въпросът с нацията е приключен. Отнася се до повечето нации, не само до нас...






Гласувай:
2


Вълнообразно


1. dimat - Да,ама,
10.09.2016 21:43
за да стане всичко това,трябва ИЗЦЯЛО ДА СЕ ПОДМЕНИ НАРОДЪТ!

Само,че не се чуло да има внос на народи от марс,а тези,които напират са пълчища от завоеватели,а не на народ.

"Народът"просто мълчаливо,по оФФФчи ги приема,пропит от съжаление,по бъдещите си убийци!

Ами,това е според мен,пък дано реалността ме опровергае!Ще се радвам!

Дано,ама,надали!
цитирай
2. nikikm - dimat - Да,ама,
11.09.2016 16:38
Не те знам от кой народ си,не си българин,за мен си поредният дежурен! Но,народ,който ражда гниди,като теб,наистина няма място под слънцето!
цитирай
3. dimat - О,привет колега!
11.09.2016 17:04
И двамата май принадлежим към един и същ "народ",с тази разлика,че даже и когато не съм бил съгласен с теб,не съм те нарекъл "гнида".

Да,за такива като теб,които виждат нещата в "розови мечти",излегнали се доволно в лоното на "великия народ" ,аз "нищожеството",което си позволява,с мнението си,да развенчава това "величие",съм "гнида".

А съм си позволил САМО,да кажа,каква е РЕАЛНОСТТА!

Сега,ти,който не си "гнида" и си от "този народ",от който според теб,аз,"гнидата" не съм,БИ ЛИ МИ ИЗЛОЖИЛ ОТ ВИСОТАТА НА ТВОЕТО НЕГНИДНО ИЗВИСЯВАНЕ, А Р Г У М Е Н Т И , поне от последните 26 години,които да опровергават моите,относно "великия народ".

И ,не ми излизай с "единични факти",а за ПРОЯВИ НА НАРОДА,КАТО ЦЯЛО,КОЕТО ОЗНАЧАВА,ПОНЕ 75% от него!!!
цитирай
4. nikikm - Не си струваш
11.09.2016 23:12
усилията!Не ми се оре морето,нито очаквам от теб нещо смислено! Човек,който плюе по майка,баща,народ е безродник,а аз с безродници нямам работа. Бонус ти е,че не те трия,но го правя с цел,хората да могат да виждат лайното и да го прескочат!
цитирай
5. dimat - А Боклук,който се величае,
11.09.2016 23:40
докато убийците на страната му ,безпрепятствено си вършеят и никак не ги е еня от боклуци,които се величаят ,не заслужава нищо друго,освен ятаган по врата и...толкова!!!

Може да си пееш приспивни песни на оФФчия народ,колкото си искаш,но от това никога няма да се събуди и така ще си умре!!!

Може да съм бил рязък,даже жесток в оценките си за Стадото,но всичко това е било,белким го разтърси нещо,за да се събуди!

Явно,на Стадото добре му идват псевдопатриоти,като теб!

Ами,Боклук такъв,живей си така приспивно,със Стадото.

Онези с ятаганите пълнят кошарата непрекъснато,докато Стадото и такива,като теб чакат някой,или нещо отнякъде си,някой "политик",или другоземец,да вземе и да свърши работата на стадото,докато то преживя приспивно,по пътя към Смуртта си!

Боклук!!!!!!!!!!!!
цитирай
6. jelezov - Текстът е на някой си Добри Божилов, ...
24.09.2016 02:30
Текстът е на някой си Добри Божилов, а nikikm като го пества, изразява съгласие със смисъла му. Всеки нормален човек, като прочете десетте точки, ще се съгласи с тях, разбира се с множество сериозни забележки. Те, така или иначе, са необходими и полезни, но не и ДОСТАТЪЧНИ. Освен тях са абсолютно необходими поне още три неща:
1. Идеология, съответстваща на интересите на трудовите хора. Такава може да бъде само комунистическата идеология, но актуализирана с достиженията на науките и социалната практика.
2. Вожд (водач, лидер) - гениална харизматична личност, способна да поведе масите на борба - кръвна или безкръвна.
3. Партия (челен отряд) - абсолютно различна от сега съществуващите десни, леви и центристки партии, които реално са котерии. За пример може да служи болшевишката партия под ръководството на на Сталин.
От смисъла на поста и коментарите на nikikm се вижда, че той и г. Божилов, осъзнато или не, са привърженици на националистическата идеология. Някога, в епохата на националноосвободителните борби тя бе прогресивна и полезна. Днес вече времето й е минало безвъзвратно. Дори ще се става все по-реакционна и зловеща. Пример - случващото се в Украйна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702310
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031