Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 09:20 - Пpиятели!За Вас е моят поздрав!
Автор: zarumitu Категория: Музика   
Прочетен: 14283 Коментари: 31 Гласове:
43

Последна промяна: 08.08.2011 02:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Приятели!  Пожелавам Ви много настроение в неделния ден!!!  
Поводът да Ви поздравя е признание и почит към Всички Вас.Въпреки моят правопис и начина по който се изразявам в писмена форма,то никой от Вас не ме е критикувал,след като е открил този мой недостатък.Благодаря Ви за проявената снизходителност към мен!Провокиран от вчерашният коментар на анонимен,поставен в предишният ми постинг,то искам да заявя открито,че не приемам неговият съвет да закрия профила си в блога.Не всеки е достатъчно интелигентен до степен в която той изисква да бъдат.Приемам неговото поведение и съвет като дискриминация.Дали съм достатъчно грамотен или не,то аз мисля,че имам право на глас и смешен се явява "той" или "тя",че не е достатъчно интелигентен за да тълкува и долови смисъла на темата по която съм писал.Никой няма правото да нахлува в чуждо за него пространство и да определя мнение за Висок критерий.Все пак "БЛОГ.БГ" не е предназначен за конкурс по правопис,а дава възможност и правото на на всеки да бъде чут.На който не му се харесва даден профил-просто да не го посещава!Ще се възползвам да цитирам думите на майка Тереза копирани от 
БЛОГА НА ДЖУЛИЯ БЕЛ за което я моля да ме извини,че го пействам без нейното съгласие!
   
"Хората са упорити,алогични,егоцентрични.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Правиш добро,ще те обвинят в егойзъм и задни мисли.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Успееш ли ще се сдобиеш с фалшиви приятели и истински врагове.------ СТРЕМИ СЕ КЪМ УСПЕХА ВЪПРЕКИ ТОВА! Доброто което правиш ще бъде забравено утре.------ ПРАВИ ДОБРО ВЪПРЕКИ ТОВА! Най-големите хора с най-велики идеи могат да бъдат убити от най-дребни хора с най-дребните съзнания.------ НЕ ОГРАНИЧАВАЙ МИСЛИТЕ СИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Хората са благосклонни към губещите,но подкрепят само победителите.------ БОРЕТЕ СЕ ЗА ПОБЕДЕНИТЕ ВЪПРЕКИ ТОВА! Каквото си градил с години може да се срине за една нощ.------ НЕ СПИРАЙ ДА ГРАДИШ ВЪПРЕКИ ТОВА! Дай на света най-доброто от себе си и той ще те отритне.------ ДАЙ МУ ГО ,ВЪПРЕКИ ТОВА!-------------------МАЙКАТЕРЕЗА"

Приятно слушане!
  
   
 


Тагове:   приятели,   поздрав,


Гласувай:
43


Вълнообразно


1. hristo27 - Хубав и слънчев ден за теб и близките ...
07.08.2011 09:32
Хубав и слънчев ден за теб и близките ти!
цитирай
2. zarumitu - 1. hristo27 - Хубав и слънчев ден за теб и близките ...
07.08.2011 10:03
Благодаря приятелю! Мног настроение и за Вас!!!
цитирай
3. zarumitu - 2. borislava0513 - Точно така !
07.08.2011 10:08
Благодаря и на Вас!Дано анонимния долови смисъла на песента!
Лек и успешен ден!Много настроение и щастливи мигове с ИВО!!!Бъдете здрави и се обичайте вечно!!!
цитирай
4. vandela007 - Хора всякакви. . . Не е приятно, но се ...
07.08.2011 10:09
Хора всякакви... Не е приятно, но се преживява.
Пиши за нас, дето те четем и разбираме.
Усмихни се днес :)))
цитирай
5. vmir - От опит съм стигнал до извода, че високи критерии без нужда поставят хора,
07.08.2011 10:30
които са толкова зле със самокритиката, че се надяват в суматохата някой СЪВЪРШЕН да свърши и тяхната работа, за да им спести усилие и да им даде повод да го оплюят, за да свърши и предстаящата им работа. А някои даже вярват, че с подобни подходи, ще оглавят върховете на генеалогията.
Свиркай си, приятелю, нека си опитват, като си нямат друга работа. ;)
цитирай
6. zarumitu - Поздрав и към Вас!
07.08.2011 10:35
Анонимни от вчера!Нямам амбиции да съм интересен и популярен и не се нуждая от Вашите съвети.Ако получа подобна "градивна критика"-както Вие се изразявате,то ще бъда принуден да изтрия коментарът Ви.Във Вашите очи може да съм невежа,но поне Ви отговарям в учтива форма,а това е признак на възпитание.Ако не сте разбрали защо съм създал профил в блога,то ето Ви един коментар:

"17. candysays - Моите най-искрени съболезнования за трагичната ви загуба!!!!..........
10.04 17:07
Току-що прочетох и трите ви първи постинга, за да разбера за какво е блогът ви, и сега плача... Бог да прости и вечна памет на детето ви! Дано и вашата болка бъде облекчена някак.................. Ако това е възможно............."
цитирай
7. zarumitu - 6. vmir - От опит съм стигнал до извода, че високи критерии без нужда поставят хора,
07.08.2011 10:57
Привет приятелю!Широка прегръдка за "войника на съдбата"Радвам се,че ме подкрепяш и ако бях получил критика от теб,то щях да я приема с достойнство,защото щеше да е наистина градивна,но не и злонамерена.Тез които са ми приятели тук,не са се опитвали да ме критикуват дори и на лични.Нима те не са интелигентни и достатъчно грамотни?Но всичко е въпрос на възпитание.
Лек и успешен ден!!!
цитирай
8. ckarlet - Никой не е безгрешен. Сигурно и този ...
07.08.2011 10:57
Никой не е безгрешен. Сигурно и този Анонимен допуска грешки, Zarumitu!
Не се тревожи за такива неща. Прекалено е сложен живота, за да се натоварваме излишно!
Хубав ден!
цитирай
9. vishnichka - Прави ми впечатление, че в блог.бг много странно се тълкува приятелството между блогърите,
07.08.2011 11:55
Разбира се, че съветът за закриване на блога Ви е краен, но като цяло коментарът на анонимния действително не е злоблив... и си струва човек да помисли по-сериозно!

Ще коментирам по принцип, защото не знам дали наистина правописът Ви е зле. Та, по принцип - за мен е неуважително към читателите, да се пише с грешки. Не става въпрос за техническите пропуски, а за повтаряеми и набиващи се с времето в някои блогъри грешки, които може така да променят смисъла на изречението, че да се чудиш какво е посланието му. Например, има разлика между преписване и приписване, преспиване и приспиване, подавам и поддавам, и от сорта... По-добре да има повече запетаи, отколкото никакви. Когато се чете наум, там където мисълта Ви прави естествена пауза, сложете ги... По-добре е да не се използва пълен член изобщо, отколкото да се слага погрешно. Най-добрият начин да се провери това, е като се променя словореда или сложните изречения се преобразуват в по-прости.

Моето скромно мнение е, че приятелството трябва да включва и подобна помощ и би следвало да Ви коригира, да Ви помогне с текста, може и на лични!
Съжалявам за трагедията Ви, но това не може да бъде причина да не Ви се даде едно рамо по подходящ начин. Всичко е важно в един постинг, пренебрежението към правописа е нещо, което аз лично не одобрявам. Не съм приятел, но не съм и враг! Дано съм била полезна с малките и кратки съвети. Ако с нещо Ви подразнят, не са анонимни, но спокойно може да ги изтриете...
Хубав ден!
цитирай
10. inel379 - По-важно е душата да е грамотна!
07.08.2011 13:16
Само така няма да обърка своя път!
Поздрав!
цитирай
11. zarumitu - 10. vishnichka
07.08.2011 13:34
Толкова много ли съм неграмотен,че да не бъда разбиран и да ставам смешен? Нима Вие не сте ме разбра ли,след като сте ме прочели?Твърдите,че липсва злоба в коментара на анонимния,но аз смятам,че е злонамерен.Прочетете отново коментарът му и го анализирайте.Прочетете и моят отговор към него!Що се отнася за впечатленията Ви,за приятелството създадени в Блога и Ви се струват странни,то искам да поясна следното.Чрез тези хора,които наричам приятели,аз намерих сили да преодолея такава психическа травма,благодарение на тяхната помощ и подкрепа.Винаги ще съм им благодарен и признателен,че ме удостоиха с честта да бъда техен приятел!Всеки един от тях,малко или много ми подаде ръка за да се изправя.Още веднъж им благодаря!Благодаря и на Вас за съвета,но пак заявявам,че нямам стремеж и претенции да бъда писател или популярна фигура в блога.Доволен съм,че приятелите ми ме четат и разбират.
Лек и успешен ден!
цитирай
12. magicktarot - Благодаря за поздрава, Велизар! Това са едни от любимите ми думи на Майка Тереза!
07.08.2011 13:53
Не се впрягай зАлудо, това мога да ти кажа... И аз на твое място бих се позасегнала, но в досегашния си живот научих, че така наречените ни "душмани" са най-големите ни приятели... Т.е. те не са хората, които ще ни помогнат, когато сме паднали (това го правят наистина приятелите), а са тези, които ще ни накарат да порастем (в пряк и преносен смисъл). Поздрави!
цитирай
13. zarumitu - Хора всякакви. . . Не е приятно, но се ...
07.08.2011 14:18
vandela007 написа:
Хора всякакви... Не е приятно, но се преживява.
Пиши за нас, дето те четем и разбираме.
Усмихни се днес :)))


Благодаря за подкрепата и хубавото пожелание!Не бих могъл да живея само в мъката си.Нали Вие приятели ме съветвате,да гледам и на другите неща в живота?За това пиша и по други теми,за да не ставам досаден с болката си и най-вече да Ви дам представа,че следвам съветите Ви.
С най-топли чувства!Бъди жива и здрава!!!
цитирай
14. ivankalilova - Подобни коментари не бива да те п...
07.08.2011 14:40
Подобни коментари не бива да те притесняват ,приятелю!
С удоволствие те посещавам и чета, и.........не съм единствена!
Поздрави и прегръдки за теб и твоето семейство!
цитирай
15. vishnichka - 12. zarumitu
07.08.2011 14:49
Знаех си аз, че не трябва да се обаждам, но като съм го направила вече, ще довърша...

Прочетох внимателно въпросния коментар, разгледах блога Ви и още веднъж да подчертая, че коментирам темата на този постинг!
Какво става ясно от онзи коментар.
1.Според мен е писан от мъж.
2.Очевидно е редовен читател в блог.бг.
3.Засяга не толкова драмата в живота Ви, а другите теми, за които сте започнал да пишете, мотивите за което разбрах от коментарите Ви тук.

Но, знаете ли, това обикновено са блогъри, които предпочитат този начин на критика, щом не е забранено от домакина на блога... Е, аз не се притеснявам да направя забележка, но ако видя, че е непоносима за отсрещната страна, спирам и повече не си го позволявам...
Тук не натрапвам мнението си за правописа, наистина е въпрос на личен избор какво и доколко човек ще развива в постингите си. Но всяка кауза, цел или мисъл, колкото и да са болезнени, представени в добра форма и съдържание, биха привлекли дори и най-придирчиви хора. Някои поглеждат само заглавието и ако видят грешки, не влизат. Но пък между педантично претенциозните винаги ще има и няколкото компетентни хора, които ако влязат в постинга, с присъщата си педантичност могат да са много по-полезни, защото ще окажат и реална помощ, ако е нужна. Дано да бъда и аз правилно разбрана, защото отново подчертавам, не познавам блога Ви в детайли и позицията ми е принципна!

Просто ми направи впечатление, че обръщате специално внимание на този коментар, а не е нужно... може просто да забраните анонимното коментиране, ако наистина смятате, че поствате за другите...някак си го подчертавате многозначително това, и да остане само поздрава към приятелите, но за да е по-сърдечен, аз лично бих променила учтивата форма в обръщението към тях...
Всичко това разбира се, са дреболии, но може в някакъв момент да си Ви полезни в бъдеще.
цитирай
16. zarumitu - 13. magicktarot - Благодаря за поздрава, Велизар! Това са едни от любимите ми думи на Майка Тереза!
07.08.2011 15:11
Може да изглежда неправдоподобно,но не съм се впрегнал от анонимната критика.Тя не е в състояние да ме разстрои...,известно Ви е,какви събития ме сполетяха и въпреки това не ме сломиха.Просто отстоявам позиция,че независимо до каква степен притежавам интелект,аз имам право на глас.И налагането на мнение да закрия блога си е неприемливо за мен.Това,че се крие зад анонимност и твърди,че няма злоба и корист,че не се интересува от политика е опит за заблуда(аз поне така го тълкувам).Смятам,че съм засегнал нечии интереси в родният ми град с последните си два постинга,които са свързани с кандидатурите за Общински кметове в Плевен.За някой не е приемливо,че са професионални "драскачи"-журналисти и са пренебрегнати като внимание,а темите на един неграмотен да бъде четен повече от техните.Човек,който не е засегнат лично,ще ме отмине като пътен знак.
Благодаря за подкрепата!Поздрав и за Вас!"Две праскови и две череши"
цитирай
17. zarumitu - 15. ivankalilova - Подобни коментари не бива да те п...
07.08.2011 15:24
Най-голямото богатство са децата,но когато има приятели,става по-богат!
Благодаря ти мила!Сърдечен поздрав за теб и Всички които обичаш!
цитирай
18. stela50 - Сега влизам в блога и не зная за какво става дума ,
07.08.2011 15:46
но ще прочета и разбера . Благодаря за поздрава
и мъдрите слова на Майка Тереза ...
Приятелите са много важни за мен и те разбирам .
Поздрави на семейството и приятен неделен ден !
цитирай
19. vishnichka - 17. zarumitu
07.08.2011 16:02
Може и да е свързано с това, наистина, което аз не следя, но цитирайки тези думи от въпросния коментар: "...ако искаш да бъдеш четен, интересен и популярен...", ми се струва, че е от редовните в блог.бг!
Приятна неделя от мен!

цитирай
20. zarumitu - 16. vishnichka - 12. zarumitu
07.08.2011 16:36
Аз не си изкарвам прехраната с писане.Тези които са претенциозни към качествено написан материал,нека не си губят времето в моя блог!Има толкова много кадърни и издържани блогъри-нека посещават тях!Да,имам средно образование,но по професия съм строител-монтажник.Когато съм учил,по предметите:литература и български език,винаги съм бил посредствен ученик.С две думи от мен писател не става.Искам да наблегна на факта,че винаги говоря в учтива форма и само към тези които са ми позволили близостта си,се обръщам на ти.
цитирай
21. zarumitu - 20. vishnichka - 17. zarumitu
07.08.2011 17:33
Че е редовен в блога-редовен е.Но това е личност,чиито интереси са засегнати от мой скорошен постинг,иначе отдавна да ми е отправил тази критика.Желанието му е да закрия блога си.Но за сега,нека да не прибягвам до прибързани изводи.Имам съмнения към една личност, уверен съм,че ще се опита отново да ме провокира.Затова ще послушам съвета Ви и ще активирам забрана на анонимните коментари.
цитирай
22. zarumitu - 9. ckarlet,11. inel379 -19. stela50 -
07.08.2011 17:44
Бъдете живи и здрави!Винаги ще съм Ви благодарен!
цитирай
23. vishnichka - 22. zarumitu
07.08.2011 18:00
Да, и ако блог.бг въведат опция за всеки да може да блокира нежелани регистрирани потребители, човек ще може наистина в своя си блог да общува само с тези, които са му на сърце. Особено ако е решил да пише в "политика", където обстановката често е много враждебна!:)
цитирай
24. makont - Изобщо не се връзвай на анчетата,
07.08.2011 19:19
защо не си излезе с ника и да ти направи забележка. Така анонимно всеки може. Просто в твоя блог всичко е от сърце и истинско, затова гостуваме всички и толкова често. Не нужно всички да сме завършили българска филология. Хубава седмица!
цитирай
25. dolsineq - Благодаря за поздрава! И аз съм посяла праскови, череши, круши... ;)
07.08.2011 21:19
Велизаре, нека анонимника ти посочи безгрешен човек? Едва ли е в състояние да го направи, след като самият той се крие.....Хубава вечер! :)
цитирай
26. priqtel12 - Благодаря за поздрава!
07.08.2011 21:43
Хубава вечер!
цитирай
27. magnoliya - Благодаря,
07.08.2011 22:11
за поздрава!
Приятна вечер и успешна нова седмица!
цитирай
28. tomdju - Прочетох
08.08.2011 01:37
анонимния коментар и се уверих, че това е просто заяждане от човек неблагодарен и злоблив. На такъв човек, крив му е целият свят и като намери място в тълпата да се облекчи анонимно, си мисли, че е пораснал! Наистина дразни, но ги има в палитрата и се радват когато им обърнат внимание.Аз предпочитам поздрава! Желая ти успешна седмица!
цитирай
29. vmir - 8. zarumitu,
08.08.2011 13:20
zarumitu написа:
Привет приятелю!Широка прегръдка за "войника на съдбата"Радвам се,че ме подкрепяш и ако бях получил критика от теб,то щях да я приема с достойнство,защото щеше да е наистина градивна,но не и злонамерена.Тез които са ми приятели тук,не са се опитвали да ме критикуват дори и на лични.Нима те не са интелигентни и достатъчно грамотни?Но всичко е въпрос на възпитание.
Лек и успешен ден!!!


Не разбирам формализма на някои, приятелю. Аз пиша сравнително правилно, но това е изискване към професията ми. На мен незначителни грешки като твоите не ми пречат по никакъв начин, нито ме дразнят, може да звучи шантаво, но донякъде дори се радвам на подобни особености, защото са индикатор и за личните приоритети, без които човек е изгубен.
Благодаря за поздрава, много добра песничка от младостта.
Всичко добро.
цитирай
30. bizcocho - Privet ot men! Izwini latinicata! ...
09.08.2011 13:18
Privet ot men! Izwini latinicata! Bez li4en komp sym za sega i kirilicata e luks.
цитирай
31. monaliza121 - Привет! Чудесна песен!:))
09.08.2011 14:25
Привет! Чудесна песен!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 791594
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930