Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 18:14 - За предстоящият балотаж в Плевен, Аз отново съм против Стойков
Автор: zarumitu Категория: Новини   
Прочетен: 4562 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 01.05.2014 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 www.btv.bg/news/izbirame-mestna-vlast/story/751212139-Zelenogorski_i_Stoykov_v_bitka_za_Pleven.html



Стойков, на въпросът отправен към вас, да посочите: Кое е най-доброто качество на вашият опонент? Вие отговорихте нееднозначно, а издайнически в множествено число, че г-н Зеленогорски трудно МОЖЕТЕ да го поставите на "тясно"(което означава, че вие сте в коалиция с други заинтересовани страни в отстраняването му). Също така наблегнахте в заключение, че г-н Зеленогорски е бил готов да се измъкне от всякаква ситуация, което не можете да отречете. Стойков, нима съдите за достойнствата и качествата на опонента ви ,с методи които са присъщи за вас? Вие сте човека притежаващ подобни  качества и сега ще се аргументирам. Вие сте  разследван за финансови злоупотреби  в особено големи размери установени при финансова ревизия на УМБАЛ - ПЛЕВЕН, но разследването се потулва, защото бяхте човек на управляващите тогава НДСВ. Умението ви, да се адаптирате във всяка една политическа среда - която е на власт, ви донесе прякора "СЪНЧОГЛЕДА".  Промяната в политическите ви пристрастия, никога не са били безполезни за самият вас . Предприемчиво създадохте връзки, които използвате и днес. Изтъквате себе си, като достоен и почтен човек, но това не е така! Хора които не ви познават биха повярвали, че сте почтен, защото сте доктор и при това Доцент, упражнявате една хуманна професия - заслужаваща признание, уважение и почит! Стойков, хората незнаят колко сте безсърдечен и алчен, прикрит зад тази хуманна професия, вие се възползвате да печелите от страданието и болката на хората. Аз, Велизар Илиев, баща на Румяна Алексиева. Открито заявявам пред хората, как поискахте пари от мен за да обърнете внимание и да уточните диагноза на дтето ми, което  лекари  объркаха в поверената ви болница. Спомняте ли си чантата с подаръци и 2000 (две хиляди) лв., които ви дадох? Излизахте ми с аргументи, че оборудването и техниката е стара, че бюджета ви е орязан, че VIP пациенти си заплащат по доброто обслужване, защото разполагали със средства. Аз със сълзи на очи ви молех, да предприемете някъкви действия и да спасите детето ми, а вие ме уверявахте, че такъв е живота и да приема горчивата истина, че без пари човек е обречен и вие нямате вина, защото сте безсилен, че единственото с което разполагате като ресурс в болницата е екипи от "добри специалисти". Питах ви, колко пари са необходими за лечението и от какво именно ще бъде лекувана? Биха ли ни стигнали парите, ако продадем жилището си? Но вие ме убеждавахте, че продажбата на имот е бавен процес и няма време за губене. Съветвахте ме да взема пари на заем от някого срещу залог на жилището ни. С две думи ме изнудвахте. Когато се уверихте, че съм беден, ми казахте, че за скромната сума от две хил.лв., ще разпоредите да я лекуват с най новия и скъп антибиотик, който сте получили на скоро. И наистина Румяна се похвали, че я лекуват с най-скъпият антибиотик - отпуснат единствено за нея по нареждане на директора (имайки в предвид вас). Персонала от САРИЛ не ни е искал пари, на тях носихме само чантички с почерпка. Стойков, аз продавах от покъщнината си за да получи детето ми нужната помощ и внимание, а прехвалената ви болница под ваше ръководство, от безхаберие и небрежност доведохте едно младо момиче до летален край. Не само, че персонала в САРИЛ не полагаха необходимите грижи, но бе изоставена  от тях да умре като куче. И тук е момента да изтъкна за вашите връзки и наглостта ви да лъжите. Първо: С умението си да излизате винаги чист от всякаква ситуация използвахте връзките си с Поля Томова за да публикува статия с абсурдни твърдения за състоянието на пациентката, които не отговарят на действителността. Скалъпихте версия, че пациентката е наркоманка, само и само да защитите реномето на болницата и да оправдаят  некадърността и безхаберието на Вашите "добри специалисти"- довели  до фаталният край на пациентката. (Вестник БГ СЕВЕР, не веднъж е защитавала интересите и гафовете на УМБАЛ-Плевен). Второ: Скрихте д-р Димитров,който поради небрежност проби белият дроб на пациентката.Той въобще не фигурира в списъка на лекарите които са я лекували и не му е провеждан никакъв разпит. Това е укриване на факти. Трето:Въпреки нагледното доказателство за явно престъпление, случаят бива потулван. Медицински одит София констатира нарушения, образува се до съдебно производство, но в крайна сметка  три експертизи излизат с три различни причини за смъртта. Как е възможно експерти да излизат с различни становища и заключения? Има тотална забрана случаят да бъде разгласяван в медиите. Стойков, уверен съм, че имате голямо влияние и връзки, това се потвърждава от факта, че на този етап сте човек на сегашната изпълнителна власт ГЕРБ. Моля да ме извините, че не се обръщам към вас с ГОСПОДИН, защото вие не заслужавате такава почит. Вашето поведение на политическата сцена е типично БАЙГАНЬОВСКО. Ако психолози, се вгледат във вашият поглед и гримасите които правите, ще открие, че не сте искрен. Очите са прозорец към мислите ви. Появата ви в медийното пространство, показва вашата самоувереност и състояние на опиянение като безпорен победител. Демонстрирате самочувствие с което желаете зрителите да останат с впечатление, че всичко е решено, че имате широката подкрепа на плевенчани. Стойков стига сте летя ли в облаците. От къде ще привлечете европейски проекти и чужди инвестиции.Това не са ли празни обещания, след като нямате връзки и познанства с крупни инвеститори извън страната? С кого сте се срещали? Кой ви е обещал реализирането на такива проекти в града ни. Та по вашата логика, аз също мога да обещая, че ако бъда избран за кмет, ще направя живота на всеки мои съграждани  розов. Ще построя метро, вместо тротоарни плочки-ще им постилам персийски килими, Ще пазаруват във всички магазини безплатно, ще ги направя почетни граждани на всички известни курорти по света и т.н и т.н. Стойков това са празни обещания, аз се шегувам, но вие си вярвате.
 
Внимание!Видеото не е подходящо за преглеждане на хора със слаба психика и непълнолетни лица!





Гласувай:
16


Вълнообразно


1. makont - Те повечето от ГЕРБ са такива,
27.10.2011 19:44
нереализирали се нито в една партия като политици, а и очевидно не особено добри специалисти в своята област, щом са се юрнали да стават политици и да си зарежет професията. Но добри навеждачи и марионетки. Халал да им е властта, пълната власт, сега чакам да създадат и партийни комитети по места за да ни дебнот кой с кого пие кафе. Вече са ни вменили във закон да се дебнем и да донасяма в ДАНС, видим ли нещо съмнително. Аз агент и предател няма да стана.
цитирай
2. silwiqna - ........
27.10.2011 21:20
Винаги се възмущавам в последно време на здравеопазването! Четох и за момичето на 19 години, което е починало след раждане! И то само за пари?!! Е и като е платено защо се е чакало толкова? Не знам, защо така... и при Вас ?!... знае ли човек какво го чака!? Само пари, пари.....
цитирай
3. vmir - Уважавам мотивите ти. За мен мотивите са по-важни от победата.
28.10.2011 08:53
Успех!
цитирай
4. zarumitu - Всеки би си помислил,че имам лични мотиви,
28.10.2011 09:49
НО НЕ СЪМ ЕДИНСТВЕНИЯ,КОЙТО Е ПРОТИВ СТОЙКОВ. НЕ САМО АЗ ГО ОБВИНЯВАМ В КОРУПЦИЯ.ОТ ПРОЧЕТЕНИТЕ КОМЕНТАРИ ЗА НЕГО,ПРЕВЕС ИМАТ НЕГАТИВНИТЕ.И ВСЕ ПАК СЕ ЗАМИСЛЯМ,КАК Е СПЕЧЕЛИЛ В ПЪРВИЯТ ВОТ?ЯВНО С КУПУВАНЕ НА ГЛАСОВЕ.
цитирай
5. анонимен - Нито единия става за кемт нито другия
28.10.2011 17:37
Чудя се за кого да гласувам - Зеленогорски съсипа града за толкова години като кмет, а за тоя Стойков не съм чул една добра дума, а и има отвратителна мазна физиономия. Сигурен съм, че наистина е корумпиран и гледа да налапа колкото се може повече. А Зеленогорски не е ли и той такъв? Нали той редом с дружките си Спартански, Матеев, Цанев управляват града и доста добре го съсипват. Направо не знам за кой да пусна глас...
цитирай
6. zarumitu - 5. анонимен - Нито единия става за кемт нито другия
28.10.2011 21:22
Гласувайте по съвест!Другата алтернатива е наказателна... като не гласувате за нито единия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 789093
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031