Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 23:53 - Опитът за "покушение" срещу лидера Доган! Има и други виновни
Автор: zarumitu Категория: Новини   
Прочетен: 14163 Коментари: 22 Гласове:
31

Последна промяна: 24.01.2013 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Съгласен съм, че подобен нецивилизован метод на протест и показност към несправедливостта и корупцията е недопустим , но Октай Енимехмедов се е ръководил от принципи и идеали, изградени у него с несъгласието си на примирение и недоволство от домогналата се до властта политическа "групировка", която се възползва от гласа на електората с демагогски обещания да защитава нейните права и свободи. Лицемерна партия, която е далеч от принципите и морала на демокрацията. На цяла България е ясна политиката, която води ДПС. И едно младо момче, от същата етническа принадлежност, не до там "узряло" се осмелява да докаже на един самозабравил се политик, че не е недосегаем. Да, този млад човек е съзнавал, че може да загуби живота си, но неговият идеал го е подтикнал да докаже, че политиците не трябва да се самозабравят и да мислят единствено за собствените си интереси! Октай Енимехмедов ще влезе в историята на България и това е неоспорим факт. Не трябва да го виним и съдим заради тази му проява! Трябва да му простим, защото утрешният ден в историята, може да е герой. В непокорните и несъгласните с даден режим се раждат революционерите. Нека вземем за пример Ернесто Че Гевара – герой или убиец? За мнозина по света, той е идол - интернационалният революционер. За извършеното деяние Октай Енимехмедов трябва да получи присъда, но съдът трябва да бъде снизходителен в определянето и! Тълкуването, дали газовият пистолет може да причини смърт е под въпрос, но младежът е съзнавал, че то би довело "жертвата" му до стрес и да го накара да осъзнае, че ако бе истинско оръжие - леталният завършек щеше да бъде факт. Наказателна отговорност и вина трябва да понесат и делегатите, които упражниха физическо насилие над Октай, след като бе повален на земята. Техните действия не са по маловажни и не са за пренебрегване, защото ритниците в главата също биха могли  да причинят смърт и би следвало да бъдат подведени също по обвинение - опит за убийство. Юристите знаят, че: "Всяко посегателство в областта на главата се тълкува, като опит за убийство". СЪД ЗА ВСИЧКИ НАНЕСЛИ ПОБОЙ НА ОКТАЙ! 

Зная, че сте гледали тези кадри, но отново преглеждайки ги ,ще направите преценка. Тези хора са за съд! Аз съм  потресен.  

 
   
bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%85%D0%BC%D0%B5%D0%B4_%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD



Гласувай:
31


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Духовният наставник на нацията Венци Мицов каза
24.01.2013 03:33
по телевизиро, че всички сме виновни.
цитирай
2. vmir - Този младеж подложи на много по-голяма опасност собствения си живот от живота на Доган.
24.01.2013 07:31
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който не го вижда, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая.
цитирай
3. sande - Прав сте! Този млад, достоен и храбър мъж, се изправи срещу злото вместо нас!
24.01.2013 08:33
vmir написа:
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който не го вижда, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая.


***

Важна е каузата. Този човек каза "Не!" на Доган, "Не!" на Движението за "права и свободи"!

Рискувайки ясно живота си. Залагайки живота си!

В името на една достойна кауза.

Такива хора са нужни нам! Па било то и турци.
цитирай
4. zarumitu - Доблест, а тези от ДПС притежават ли такава!?
24.01.2013 09:59
vmir написа:
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който не го вижда, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая.


Лидерството на ДПС се пое от друг, но съществена промяна никаква! Ако тази партия бе истинска радетелка на принципите на демокрацията, нямаше да има вътрешни раздори и отцепничество. Пример за това е Касим Дал и ще го цитирам: "Няма как борбата срещу Ахмед Доган и с неговата агентурна върхушка да не започне от българските граждани с турска етническа принадлежност, точно затова, че тази част от нацията преживя програмирания преход, а вярваше в справедливост, свобода и достойнство. Изборът е универсалната демократична ценност"
цитирай
5. zarumitu - Отговорност и вина! Биячите на Октай, дали ще поемат такава?
24.01.2013 10:03
"Октай Енимехмедов"

Уважаеми народни представители, не бягам от наказателна отговорност. Качих се на трибуната при Ахмед Доган не с цел да го убивам, а да го сплаша, каза вчера Октай Енимехмедов.
Относно миналото ми - правил съм престъпления, но съм си поел отговорността и от години насам полагам усилия като всеки един български гражданин да допринеса нещо за тази страна.

Казвате, че съм бил евентуално заплаха за обществото, но по-скоро мисля, че съм в полза на обществото. Бих могъл да бъда заплаха например за тайното общество на ДПС.
Колкото до укриването - нямам такова намерение, по-скоро е възможно някой друг да има такова с цел да ме затрие.

Надявам се на справедлив процес. Уважавам законите на България. Като цяло държавността е мой приоритет. Може би възрастта, в която съм, и идеалите които имам, ме подтикнаха да извърша това деяние. За което не съжалявам.
Единствено съжалявам, че пистолетът ми засече!
цитирай
6. vmir - 3. sande,
24.01.2013 10:15
sande написа:
vmir написа:
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който не го вижда, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая.


***

Важна е каузата. Този човек каза "Не!" на Доган, "Не!" на Движението за "права и свободи"!

Рискувайки ясно живота си. Залагайки живота си!

В името на една достойна кауза.

Такива хора са нужни нам! Па било то и турци.


Той е български турчин и не бива да го делим от децата на общата ни Родина. С нищо не сме по-достойни от него, обратното - той ни показа що е истинско достойнство. Жеста му е не само надетнически, но и наднационален. Рядко може да се намери случай на такъв чист израз на протест, който не оставя трупове след себе си, а рискува само собствения си живот. Колкото и да повтарят, че го е направил за слава, той рискува САМО СОБСТВЕНИЯ си живот за достойна кауза и много искам да се окажем на висотата на този жест.
цитирай
7. vmir - 5. zarumitu,
24.01.2013 10:22
zarumitu написа:
Октай Енимехмедов:

"Уважавам законите на България. Като цяло държавността е мой приоритет".


Това го казва безпартиен младеж! А някои от партийните храненици измежду биячите вече заявиха, че и да ги осъдели, нямало да платят и лев!

Ето за какво говорим, ето защо това момче смъкна маската на престъпниците, маскирани като политици!
цитирай
8. zarumitu - Това е била идеята, саможертва!
24.01.2013 10:29
7. vmir : ...."Рядко може да се намери случай на такъв чист израз на протест, който не оставя трупове след себе си, а рискува само собствения си живот."....
цитирай
9. vmir - 8. zarumitu,
24.01.2013 10:49
zarumitu написа:
Това е била идеята, саможертва!


Нека не се плъзгаме по изкушението, че някой се е жертвал за нас. Предостатъчно си патим от това с русофилите. Какво лошо има в това, ако младежът е търсел слава??? Сякаш ние не сме търсили.

Това, което го отличава от другите е, че си намира достойна цел и плаща САМ цената за достигането й с поетия риск за собствения си живот.
Евала на това момче! Как да не му се радваш, като го сравниш с паплачта, която се домогва по всевъзможни начини към известността, от гнусни по-гнусни, от лъжливи по-лъжливи, от злоупотребаващи по-злоупотребяваши.

Ако зависеше от мен, бих наградил това момче с най-високото държавно отличие. Не заради тапешника, а заради резултата, който предизвика - безпартиен младеж да призовава за държавност и спазване на законите, а партийните престъпници да се подиграват с тях.
цитирай
10. sande - Нямаме спор, съгласен съм, че не трябва да делим гражданите на България ...
24.01.2013 11:45
vmir написа:
sande написа:
vmir написа:
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който не го вижда, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая.


***

Важна е каузата. Този човек каза "Не!" на Доган, "Не!" на Движението за "права и свободи"!

Рискувайки ясно живота си. Залагайки живота си!

В името на една достойна кауза.

Такива хора са нужни нам! Па било то и турци.


Той е български турчин и не бива да го делим от децата на общата ни Родина. С нищо не сме по-достойни от него, обратното - той ни показа що е истинско достойнство. Жеста му е не само надетнически, но и наднационален. Рядко може да се намери случай на такъв чист израз на протест, който не оставя трупове след себе си, а рискува само собствения си живот. Колкото и да повтарят, че го е направил за слава, той рискува САМО СОБСТВЕНИЯ си живот за достойна кауза и много искам да се окажем на висотата на този жест.


***

Младият момък реагира не като човек от друг етнос, а като български гражданин.
Личната му позиция е важна.
цитирай
11. tutankhamon661 - zarumitu
24.01.2013 13:38

Такъв бой съм виждал на Женски пазар - като хванат циганка-джебчийка, веднага се събира тълпа и който е откъм гърба, блъска и удря.

Но това не беше точно Женски пазар .... макар понякога да прилича.

цитирай
12. zarumitu - В случая за Женски пазар
24.01.2013 15:04
tutankhamon661 написа:

Такъв бой съм виждал на Женски пазар - като хванат циганка-джебчийка, веднага се събира тълпа и който е откъм гърба, блъска и удря.

Но това не беше точно Женски пазар .... макар понякога да прилича.



Ми те циганките - джебчийки също имат лични "охранители", но явно и те са били неадекватни като служителите от НСО. Ако въпросните джебчийки имаха възможността да консултират проекта -“Цанков камък”, то можеше и на тях да им се назначи спец. охрана от НСО. Но завалийките не са от величината на Доган, макар и те да са популярни из "Европата"
цитирай
13. kass - Да, момчето се изправи срещу огромната политическа машина,
24.01.2013 16:52
с ясното съзнание, че рискува живота си или поне влиятелни неприятели, а двете са равнозначни... което е голям героизъм наистина. За разлика от него шокираните делегати постъпиха първосигнално и дивашки, с което още веднъж доказаха, че са си заслужили подобна форма на протест... Дано няма тежки последици за него, твърде млад е, и изглежда достатъчно решен за промяна на статуквото, което е само по себе си мотив да буди симпатии в хората...
цитирай
14. анонимен - В САЩ са убили или са се опитали да ...
24.01.2013 17:48
В САЩ са убили или са се опитали да убият половината си президенти. Виждам, че челният опит на неофрендсите вече се прилага и в Бюлгерийън. Вече сме като едно малко Чикаго от тридесетте.
цитирай
15. zarumitu - 13. kass
24.01.2013 19:15
Животът на този млад човек е пропилян! Студент последна година в Университет. Мотивите са ясни, той откровено разкрива причината, довели го до крайното решението, което е предприел. Постъпка наивна и нелепа, но за него е била правилната алтернатива. Нима поради същия порив, Ботев не е съзнавал, че се обрича на смърт, тръгнал с 200 четника да сваля. Отоманската империя? Имайки предвид този факт е написал стихотворението си "На прощаване"? "Бунтовникът тръгва по-страшния, но славен път на борбата, защото този е единственият възможен морален избор, който достойното човешко същество може да направи " Нека не бъда разбран погрешно с аналога за Ботев, но човек притежаващ бунтарски дух, не се прекланя и търси своята борба срещу неправдата, подтикван от своите възгледи и идеали. За мен лично Октай е герой. А тези, срещу които се изправи, би следвало да се възхитят на смелата му постъпка и да си зададат въпроса: Защо е тръгнал срещу тях? Ако имат морал, биха прозрели, че тяхната идеология е погрешна. Ако новият лидер на ДПС - Лютви Местан има морал, то той би следвало да поиска отнемането на имунитета на съпартиеца си Гюнай Сефер,който пръв започна и провокира побоя над Октай. Какъв морал притежават тези, НИКАКЪВ? Пред обективите на толкова камери, ритаха, удряха, скачаха върху беззащитния повален Октай. Той не им се съпротивляваше и въпреки това го налагаха по най - брутален начин и делегатите скандираха ДПС, а то момчето им се молеше, на езика на който те говорят(бракън бени) и въпреки това бяха безмилостни. Това е варварство и нецивилизовано, за какъв нов облик говори Лютви Местан? Нима това не бе като наказателна акция на талибани, когато съгреши някой техен поддръжник? Нека Нанеслите побой над Октай също бъдат подведени под съдебна отговорност!
цитирай
16. gabar4eto - zdr
24.01.2013 21:03
Az sashto sam potresen ot tova che naskochiha edna sgan , to e sgan, zashtoto kulturnite hora nqmashe da go napravqt ,sashto koeto taka me pognusi kak vikaha DPS<DPS, az sam razochraovan ot tazi partiq v dalechnata 1994 togava oshte se osaznah kakvo kak i kade i koga, no az bqh predatel , az bqh tozi koito se usmelqvashe da govori taka za partiqta koqto uj ni varnala imenata -vsichko beshe podpisano i togava iznikna i vaprosniqt Dogan, a kolko hora sa si otishli ot podpisa mu oshte v azatvora tova ne se kazva.
цитирай
17. mitociganeto - На лице са
24.01.2013 23:50
Всички предпоставки нападателят да бъде обявен за национален герой
1. Добра идея
2. Лошо изпълнение
3. За малко да бъде убит от турците
цитирай
18. zarumitu - 17. mitociganeto
25.01.2013 11:15
Във всички страни, покушението се възприема като терористичен акт, но всички те имат своето послание! За да се квалифицира деянието на Октай, трябва да се вземат в предвид мотивите, които са го подтикнали за извършването му. Това не е криминален случай за разследване, защото той не е тръгнал да ограбва Доган, а чисто идеологическа мотивация с несъгласието си на политиката на ДПС и нейният лидер. Октай казва : "Качих се на трибуната при Ахмед Доган не с цел да го убивам, а да го сплаша". Защо? За да каже, НЕ на лицемерието! Затова приемам Октай за герой, за проявената смелост и неговата саможертва. Не съм единствен в негова подкрепа. В миналото комунистите са имали наказателни отряди, които са убивали Народни представители и високопоставени лица в тогавашната управленческа власт и то "В името на народа"! Защо е била нужна тази крайна мярка? Защото са искали да вземат властта в техни ръце и да наложат своята диктатура. А Октай не е комунист, не е искал власт, а е изразил позиция с несъгласие против тайното общество на ДПС. Защото ДПС е "държава в държавата" и е заплака за мира и стабилността на България!
цитирай
19. kostadin - За да ги съдят за побоя над повален ...
25.01.2013 14:47
За да ги съдят за побоя над повален човек е трябвало да му сложат белезници В НСО трябвало сами да си копуват белезниците.
Депутатите според закона са се борели с престъпника .Жалко ,че не се е сетил да си купи белезници от някой секс шоп и да си ги постави преди да влезе в залата.
цитирай
20. zarumitu - 19. kostadin
25.01.2013 16:37
Делегатите не са оторизирани органи, а линча си е престъпление! Какво се оправдават, че са действали импулсивно, мислейки, че лидерът им е мъртъв? В залата не се чу изстрел! Побоят над Октай, започва по - късно, след като е повален и не оказваше съпротива! Провокацията идва от Гюнай Сефер, който в суматохата се приближи и започна да го рита. Тогава ситуацията ескалира. Изгледай внимателно това видео: http://www.youtube.com/watch?v=TmL1ncv1Q3c
Спомнете си събитията в Норвегия от 22 юли 2011г., когато Андерш Брайвик отне живота на 69 души на остров Ютьоя. Този масов убиец не го докоснаха с пръст.
цитирай
21. kostadin - По важната е, че турците постигнаха ...
26.01.2013 12:00
По важната е ,че турците постигнаха това ,което искаха.
В природата побеждава биологичният вид ,който има по голямо потомство.
цитирай
22. istina - Да, за съд са. То е повече от ясно.
02.02.2013 18:59
Да, за съд са. То е повече от ясно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 791574
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930