Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 18:30 - Труп стои 3 часа пред погледа на минувачи
Автор: zarumitu Категория: Новини   
Прочетен: 4423 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес 18. 03. 2013 г. Мъж на средна възраст е получил масивен инфаркт. Инцидентът се е случил по обяд, на пазара за вехтории в гр. Плевен. Мъжът разглеждайки стоката на импровизирания щанд, получил внезапен пристъп и се строполил на земята. От устата му избила кръв. Тази гледка уплашила продавача и съседните му колеги. Те адекватно са реагирали на ситуацията и позвънили на 112. След около двадесет минути пристигнала линейка и парамедиците констатирали смъртта -  масивен инфаркт. Полицията отцепила района в диапазон около трупа с кордон от трима униформени служители. Лицето на починалият мъж бе покрит с картон от кашон и буквално трупът лежеше видим за всеки минувач. Случайно и аз минавах, гледката е стресираща. Тази покъртителна гледка не може да не събуди любопитството, какво се е случило. Поразпитах хора присъствали на инцидента и след като се запознах със случая, извадих мобилния си телефон и заснех трупа. Полицаите ме видяха да снимам, но нищо не казаха. Изчаках да видя кога ще дойдат да приберат трупа и да го заснема също. Когато дойде линейка, аз отново започнах да снимам. Съдебният медик се развика да не снимам и веднага двама от полицаите дойдоха при мен и ме заставиха да изтрия заснетото. Аз им казах, че дори да изтрия заснетото пак ще отразя в блога си случая. Единият от полицаите ми каза: - Бе ти качи нещо в интернет и виж какво ще ти се случи! Поискаха ми лична карта и ми записаха данните. Не знам в каква държава живеем? Престъпление ли е да отразим една шокираща случка, на която ставаме неволни свидетели? Не ми остана друго, освен да помоля свидетелите, да ги заснема и да разкажат какво се е случило в действителност. Те не пожелаха да им снимам лицата, но чуйте какво споделиха.

 






Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - ужас...
18.03.2013 19:12
не знам какво друго да кажа...
цитирай
2. pcelata - Нищо ново под небето!
18.03.2013 20:26
По същия начин,труп на една от централните улици на Ботевград-лежа близо 4 часа.Бърза помощ дойде сравнително бързо...А съдебен лекар,го чакаха точно 4часа.А полицаите,дори нямаха с какво да го покрият.И го покриха,с мушама.
цитирай
3. zarumitu - По същия начин, труп на една от це...
18.03.2013 21:15
pcelata написа:
По същия начин,труп на една от централните улици на Ботевград-лежа близо 4 часа.Бърза помощ дойде сравнително бързо...А съдебен лекар,го чакаха точно 4часа.А полицаите,дори нямаха с какво да го покрият.И го покриха,с мушама.

Не е като по филмите! Полицията да отцепва района, да се загради с полицейска лента с цел, да се възпрепятства преминаването, трупът да бъде старателно покрит с покривало за такава цел. След като са получили сигнал за смърт, защо са пристигнали без такива? Иначе са бабаити, едва не ме набиха на обществено място пред очите на също така възмутени граждани! Ми, минаваха граждани с малки деца.
цитирай
4. freeoldmen - Докъде стигнахме, хора да не смеят ...
18.03.2013 22:33
Докъде стигнахме, хора да не смеят да си покажат лицата, когато говорят истината...
А полицията - тя не само не желае, но и вече е некадърна да си върши работата.
И им остава само простотията и заплахите.
цитирай
5. tutankhamon661 - zarumitu
19.03.2013 13:52

Стряскащо!!!

цитирай
6. makont - Само се чудя,
20.03.2013 08:47
кога станахме толкова безразлични и толкова лоши. Тъжно е!
цитирай
7. krassko - Ако беше у(ила за доктор,
02.06.2013 22:45
или поне за медсестра щеше да знаеш, че трупът не бива да се мести един - два часа защото може да се съживи. Такива са правилата за умрелите.
А в Плевен бе трябвало да ги знаете тези работи :)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 793176
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930