Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2011 03:43 - За теб приятелю Алекс-"pevetsa"
Автор: zarumitu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3835 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 07.11.2011 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тук се запознах с приятел верен,за такъв не съм си и мечтал.Макар и виртуално сближи ме и със други,все достойни хора.Признателен съм му за това и послание му посвещавам;Нека продължи да бъде Проповедник на любовта!!! За мен е чест,че те имам и си в сърцето ми.
                                           Велизар Илиев  

Юлияна от Норич –Безкрайналюбов
Заради великата,
безкрайна любов, която Бог изпитва към цялото човечество,
той не прави разлика в любовта си към най-блажената Христова душа
и към най-нисшата от душите, които ще бъдат спасени...
Ние трябва силно да се радваме, че Бог обитава в нашите души
и още по-силно да се радваме, че нашите души обитават в Бога.
Нашата душа е направена за да бъде едно обитавано от Бога място,
и обитаваното място на нашата душа е Бог,
Който никога не е направен.  
                                                  








Тагове:   Бог,   христос,   любов,   приятелство,


Гласувай:
18


Вълнообразно


1. zarumitu - Алекс да си жив и здрав приятелю!В ...
25.03.2011 04:05
Алекс да си жив и здрав приятелю!В най тежкият момент в живота ми,ти ми вдъхна сили и надежда,въпреки,че не ме познаваш ти ми подаде ръка за да се исправя,други твои приятели също,за което съм Ви безкрайно благодарен за Вашата подкрепа!
цитирай
2. ivankalilova - Алекс и семейството му са неверо...
25.03.2011 08:00
Алекс и семейството му са невероятни хора!
БОГ ДА ГИ БЛАГОСЛОВИ С МОГО ЗДРАВЕ , ТОПЛИНА И ОБИЧ!
ДА БЪДАТ........
БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ГИ ИМА....:)))
цитирай
3. pevetsa - Благодаря ти приятелю, БЛАГОДАРЯ ...
25.03.2011 09:18
Благодаря ти приятелю, БЛАГОДАРЯ ТИ!
Не зная какво да ти отговоря, просто очите ми са пълни със сълзи, а душата ми стене, стене към Господа.
Аз трябва да ви Благодаря, затова че въпреки причинената болка, вашите сърца са изпълнени с Любов и Вяра, затова, че се борите за да продължите напред именно с любов, а не с омраза.
Аз съм един грешник, който Господ Исус Христос изкупи с кръвта си на Голгота, и който, носи в сърцето си неговата си болка.
Прегръщам ви и си ви Благославям с ОБИЧТА НА ГОСПОДА ХРИСТА!
Алекс от Русе
цитирай
4. gita969 - Повече от хубаво е, че има
25.03.2011 10:09
такива хора.А това,че сте намерили приятелството и подкрепата му в такъв момент не е случайно. Казано е: " Когато двама или трима са събрани в мое име то аз съм между тях ".
цитирай
5. priqtel12 - Присъединявам се!
27.03.2011 19:09
Аз също съм щастлива от приятелството му! Той е невероятен човек, който с пълни шепи раздава любов!
Да бъде благословен и той, и любимите му хора!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 794935
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930