Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2011 06:40 - Как мога да празнувам?
Автор: zarumitu Категория: Музика   
Прочетен: 32065 Коментари: 63 Гласове:
72


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте мили хора!Вчера бе Велик ден-свят празник за Всички християни по света,но за мен този ден бе тъжен.И едва ли ще има празник в който да изпитам радост,отново да се усмихвам така-както преди!Едва ли някога ще добия настроение от звуците на някоя любима мелодия и песен?А те са много и когато ги слушам,те сковават сърцето ми в мъка,защото бяха и нейни любими.Едва ли краката ми ще ме поведат в ритъма на някакъв танц?Не,никога няма да има такъв ден за мен.Поводът да Ви напиша тези редове,не е да ме съжалите,а да споделя с Вас,как се чувствува един човек-загубил безвъзвратно любимо същество.Тъжна и тежка е такава съдба,просто непоносима.Измежду Вас открих много приятели,които ми вдъхваха сили и кураж да продължа напред,но въпреки всичко-душата ми е пуста.Боли,страшно боли!И всеки повод за празнуване,носи по-голяма болка,защото липсва един любим човек,споделял радостта си с нас във всеки един празник!Знаете,имаме още две дечица-момичета?Мама,направила козунаци,боядисала великденски яйца,накупила сладкиши и те-заедно редят в кътчето на Руми-там където и палим свещичка,правят и украса... с цветя,кошничка с яйца,плюшено зайче,резенчета филии от няколко вида козунаци,сладкиши и плодове...да и се намира!Пренареждат снимките и, иконите,плачем всички,тъжен момент-неизбежен.Съзнавам,че занапред все тъка ще бъдем.Няма лек за подобна мъка!Непрежалима за винаги ще остане.Колкото и да се стремим да сме силни,колкото и да се опитваме да се разсейва ме,всеки празник ще ни връща отново и отново в реалността,че тя вече не е между живите.Съдба човешка,прекалено много я обичахме и винаги ще ни липсва,до края на дните ни.


Руми като малка


image




Тагове:   скръб,   тъга,   памет,


Гласувай:
126


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - ти никога няма да преодолееш тази мъка,
25.04.2011 06:53
но вчерашният празник идва да ти каже нещо -
детето ти е Ангел и вероятно ще помогне на други!

http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2011/04/12/dar-ot-angel.727839

Валя
цитирай
2. mt46 - Добро утро, приятелю!
25.04.2011 07:23
Последният постинг на Джулия Бел е също така "непразничен", сроден на твоя, свързан с Болката...
цитирай
3. pevetsa - Споделям мъката ви приятелю
25.04.2011 07:41
Понякога думите са излишни, затова просто ви прегръщам, като се моля и моят Господ да го стори, и да ви прегърне и Благослови с мир в сърцата.
цитирай
4. анонимен - Стискам
25.04.2011 08:06
ръката ти!
цитирай
5. vmir - Сега Руми е недосегаема,
25.04.2011 08:45
не само за вас, но и за всичко лошо.
цитирай
6. zarumitu - 1. yotovava - ти никога няма да преодолееш тази мъка,
25.04.2011 09:09
На пълно сте права,аз никога няма да мога да преодолея мъката-спомените са прекалено силни и съм безпомощен да ги прогоня от мислите си.Чувствувам се слаб.Това е неочаквана промяна в живота ми,свикнал с образа и,с гласът и,със смехът и... очите ми непрестанно я търсят,но нея я няма.Никой не е в душата ми за да разбере,колко огромна е моята мъка,каквото и да върша тя е постоянно в съзнанието ми.Аз я нося в сърцето и в мислите си.Там тя е жива и знае колко много я обичам и колко ми липсва.Трудно е!Благодаря за искреността Ви!


цитирай
7. zarumitu - 2. mt46 - Добро утро, приятелю!
25.04.2011 09:14
"Убиват днес безнаказано,
търсят луд, за да бъде виновен.
Близките вече, сълзите изплакаха
и просто мъртви, свикнахме..."

Благодаря ти Марине,зная,че си до мен с приятелското си рамо!
цитирай
8. ckarlet - Колко мъка има в твоите думи. . . И ...
25.04.2011 09:22
Колко мъка има в твоите думи...
И тази болка едва ли ще бъде заглушена...Ние сме с теб, за да ти кажем, че сме твои приятели, с които можеш да споделиш и да отнемем мъничко от тази непоносима тъга...
цитирай
9. zarumitu - 3. pevetsa - Споделям мъката ви приятелю
25.04.2011 09:49
Алекс,приятелю,с теб имаме по-близки отношения.Благодаря ти за всичко и ти си в моето сърце.Когато посещавах Руми в болницата,тя поиска телефона си за да слуша музика,но лекарите не и позволиха да държи при себе си телефон с претекст,че можел да се загуби.Тя ме попита дали слушам в къщи музика,а аз и отговорих : "Как ще слушам като зная,че си тук и дори СиДиТо съм свалил от колата."А то милото ми каза: "Защо не слушаш?Да не съм умряла?Дори да умра искам да слушаш музика,знаеш,че обичам музика!? "Този спомен е болезнен за мен,но въпреки всичко ,аз слушам любимите и песни,защото в онзи ден не сме предполагали че това можеше да се случи,но то се случи и ето,изпълнявам нейната повеля.Може би много хора ще ме упрекнат за това,но мама е свидетел,че аз изпълнявам нейната заръка? Нека почива в мир!!!
цитирай
10. zarumitu - 4. angpiskova - Стискам
25.04.2011 09:58
Благодаря Ви!Като се има в предвид,че съм загубил доверие в медиите и това ми стига,подадената от Вас ръка.
цитирай
11. zarumitu - 5. vmir - Сега Руми е недосегаема,
25.04.2011 09:59
Благодаря Ви за моралната подкрепа!
Лек ден Ви желая!
цитирай
12. zarumitu - 8. ckarlet - Колко мъка има в твоите думи. . . И ...
25.04.2011 10:18
Благодаря,че Ви открих като приятели и че сте съпричастни на моята мъка!
Не пожелавам на никой да преживее това,което преживявам аз!!!
Слушам по новините,близките на жертвите от катастрофата в Симеоновград,как по същият начин отправят послание:"Не пожелаваме на никой да се случи,да погребе детето си"! Напълно ги разбирам и споделям болката им.Прекланям се пред паметта и на тези невинни деца!Нека почиват в мир!!!
цитирай
13. magicktarot - Просто ще поседя с тебе, Приятелю!
25.04.2011 10:27
Честит Великден!
цитирай
14. ivankalilova - Каквото и да кажа Приятелю, няма да ...
25.04.2011 10:41
Каквото и да кажа Приятелю, няма да излекува вашата болка........
Толкова добре ви разбирам...., просто ще помълча и ще поплача заедно с вас...
цитирай
15. otherwise - Прегръщам ви
25.04.2011 10:55
с мълчание и пожелание за светлина. От нейната. От Неговата.
И утехата, че там, където е Руми, е истински светло. Без сълзи. Без скръб.

...
цитирай
16. stela50 - Трудно ми е да напища нещо ...Преживявам с вас Великденските мигове .
25.04.2011 10:56
Ще помълча ,загледана в това слънчево личице.
Прегръщам ви всичките ,приятелю !
цитирай
17. alexs - Тя вече е в един по-добър свят
25.04.2011 12:00
Но спомена за Руми ще живее в сърцата на тези, които са я познавали!
цитирай
18. анонимен - В глупаво устроения свят има много ...
25.04.2011 12:07
В глупаво устроения свят има много несправедливост, но тая е най-голямата. Каво ще правиш, ще стискаш зъби и ще се усмихваш защото имаш и други деца, които не искат баща им да олицетворява рицаря на печалния образ. Заради тях ще се преструваш. Нямаш друг избор. Ако се оставиш на мъката, ще ти докара депресия и ще те превърне в безполезен индивид. Нямаш право на тъкъв "лукс". Мъжете са стълбовете на семейството и няма никакво значение какво чувстват вътрешно. Опората не може да бъде гнила.
цитирай
19. naidobriq - Сигурна съм че е сред най-красивите уханни цветя..
25.04.2011 12:09
Очите ми се насълзиха..Но каквото и да кажем мъката си остава..Да почива в мир милото ангелче..
цитирай
20. zarumitu - Към Всички и 13. magicktarot,14. ivankalilova,15. otherwise,16. stela50
25.04.2011 12:15
Ех,приятели!Затова се обръщам към Вас с обръщението: Мили и Добри хора,защото във Вашите сърца има Божествената доброта и обич,състраданието и милосърдието и ще се моля на Господ да Ви благослови за Вашата човечност!Аз исках само да споделя с Вас,как се чувствувам и да не ме съжалявате,защото това е моята съдба.Но Вие не останахте бездушни и сега съм длъжен да Ви кажа,че Ви обичам.Независимо,че писах и в друга насока няколко постинга,пишейки на друга тема,аз не съм преставал да мисля за Руми,просто не исках да Ви досаждам с моята мъка,но исках да съм близо до Вас,защото сте истински.В този Блог,Вие не ме поругахте,повярвахте в сълзите на Руми,не сквернихте паметта и,посветихте стихове за нея,публикувахте и направихте възможно повече хора да разберат за тази несправедливост- извършена спрямо нея и за нелепата и смърт,след като медиите мълчат и не отразиха случая благодарение на Поля Томова.Благодарен съм,че Ви имам и Руми би се гордяла с това!
цитирай
21. zarumitu - 17. alexs - Тя вече е в един по-добър свят
25.04.2011 12:20
Всеки който я познава не би изрекъл нищо лошо за нея.Да тя наистина е на много хора в сърцата!
цитирай
22. zarumitu - 18. kushel - В глупаво устроения свая има много ...
25.04.2011 12:27
Много мъдър съвет и ти благодаря!Но много трудно се преодолява такава загуба.
цитирай
23. zarumitu - 19. naidobriq - Сигурна съм че е сред най-красивите уханни цветя..
25.04.2011 12:32
Благодаря Ви!Нека почива в мир!!!
цитирай
24. mmmmmmmmm - Остава само
25.04.2011 12:46
успокоението,че е на място,в което и светло,чисто и спокойно!
Мир на праха и`!
А на Вас кураж!
цитирай
25. dorichela - В такъв момент думите са излишни. ...
25.04.2011 13:24
В такъв момент думите са излишни. Можем само да предложим приятелско рамо, протегната ръка и топла прегръдка...
цитирай
26. zabavnata - Тя винаги ще бъде до вас!
25.04.2011 13:31
Едно невидимо ангелче бди над вас. Вярвам, че духа живее и след смъртта, че той е БЕЗСМЪРТЕН.
Топла прегръдка!
цитирай
27. neprosvet - Ще помълча и ще се опитам да споделя скръбта ви...нека по-малко ви боли...
25.04.2011 13:45
Трудно се преодолява такава болка...Подкрепям ви!
цитирай
28. hristo27 - НИЩО не може повече да боли от заг...
25.04.2011 13:57
НИЩО не може повече да боли от загубата на най-свидното ти!
Съпричастен съм към болката ти!
цитирай
29. dolsineq - Светли празници на цялото семейство. Здраве, щастие и късмет!
25.04.2011 16:40
Мир на праха ти, дете!
Преди няколко дена ми разказаха един подобен случай, Велизаре. Една жена доброволно се подлага на изследване на белият дроб. Съмнение за рак са имали. Вземат й проба, като й вкарват сонда. Но това се прави само от много добър специалист. За жалост този излязъл калпав и засегнал нещо, много важно, от което здравословното състояние на жената се влошава с часове. За няколко дена е починала в адски мъки, а можеше и сега да е още жива. Не знам какво да кажа. Отиваме не при лекари, а касапи.
цитирай
30. yotovava - Само не разбрах душицата на трола, който реши да натиска минусите!!!!
25.04.2011 17:44
Тролче,всичко в този свят се връща!!!
цитирай
31. mglishev - Бог да прости,
25.04.2011 18:18
няма какво да се направи срещу мъката от такава загуба.
цитирай
32. monaliza121 - Винаги ще боли и мястото й ще бъде ...
25.04.2011 18:32
Винаги ще боли и мястото й ще бъде празно. Времето не лекува, не носи забрава. Но имате още две деца, които не бива да страдат. Те си искат своя живот и вие трябва да им го дадете.

Поздрав!:)
цитирай
33. svetislav - Непрежалима
25.04.2011 19:22
е такава загуба! Поклон!
цитирай
34. анонимен - И аз ще ти изкажа своята солидарност.
25.04.2011 20:47
Но моята позиция е друга.
Ако тъгуваме за близките си, накърняваме хармонията им Там. Осъзнай, че Тя е намерила хармонията и се радвай за Нея.
цитирай
35. miaa - Напълно те разбирам! Зная, какво е да загубиш любимо същество!
25.04.2011 22:14
Но ако искаш да бъдеш силна, пълноценна за себе си и за останалите твои деца!
Не падай духом! Не можеш да върнеш времето назад!Твоето любимо момиче е Ангел, който бди и те пази!Всички Ви!
Прегръщам те с обич,Zarumitu!
цитирай
36. magnoliya - Тя винаги ще е с вас -
25.04.2011 23:53
в разговорите, в мислите, в действията ви! И докато е така, тя ще живее в сърцата ви и вие ще живеете заради нея.
цитирай
37. zarumitu - 24. mmmmmmmmm - Остава само Къ...
26.04.2011 00:40
24. mmmmmmmmm - Остава само
Където и да е...,ние не можем повече да я видим,а това е непоносима мъка за нас.Благодаря Ви за куража!
цитирай
38. zarumitu - 25. dorichela - В такъв момент ду...
26.04.2011 00:42
25. dorichela - В такъв момент думите са излишни. ...
И аз ви прегръщам...,Благодаря Ви!
цитирай
39. zarumitu - 26. zabavnata - Тя винаги ще бъде до ...
26.04.2011 00:44
26. zabavnata - Тя винаги ще бъде до вас!
Тя бе нашата светлина,която угасна за винаги...,Много боли,смъртта да отнеме любимо същество-дете.Благодаря Ви!Прегръдка и от мен!
цитирай
40. zarumitu - 27. neprosvet - Ще помълча и ще се ...
26.04.2011 00:47
27. neprosvet - Ще помълча и ще се опитам да споделя скръбта ви...нека по-малко ви боли...
Благодаря Ви за подкрепата!За да се преодолее тази мъка,човек трябва да е много силен,а аз съм слаб и сантиментален.
цитирай
41. zarumitu - 28. hristo27 - НИЩО не може повече да ...
26.04.2011 00:49
28. hristo27 - НИЩО не може повече да боли от заг...
Децата са нашите Надежди и мечти..., Наистина няма по-голяма болка от това да ги надживееш.Благодаря ти за съпричастността!!!
цитирай
42. bizcocho - Забравяне на тази болка няма, но ...
26.04.2011 00:57
Забравяне на тази болка няма, но заради другите ви деца тя не трябва да е доминираща... Ако те заживеят във вечен стрес... Вие сте тези, които трябва да отнемете тяхната болка по загубата на сестричката им и да не я поощрявате в тях... Знам, че е лесно отстрани да се каже... но и от страни по-лесно се виждат допълнителните опасности. Кураж!!!
цитирай
43. zarumitu - http://www.youtube.com/watch?v=N3rTV2GdCWE&NR=1
26.04.2011 01:35
29. dolsineq - Светли празници на цялото семейство. Здраве, щастие и късмет!
Благодаря Ви за пожеланията!
Жалко за горката жена,станала жертва отново на лекарско безхаберие и некадърност!При Руми случаят бе,че още от Спешна помощ я объркаха с предозираната инжекция- диазепам,която я преспа и ефектът от нея обърка поставяне на диагноза за правилно лечение. И тъй като лекарите от САРИЛ се подвеждат от симптоматиката предизвикани от диазепама, започват погрешно лечение,което усложнява състоянието и повече.По късно осъзнават грешката си и затова ни държат в невидение,не се консултират с други специалисти от други болници,за да не се открие тяхната грешка.Спрямо нея упражняват метод на лечение и процедури от лекари без да имат необходимата квалификация за това. Констатирано е от извършената проверка.Пробиват белият дроб и предизвикват Пневмоторакс и в крайна сметка не е овладян - видно и от самото видео.Също е интобирана многократно и при последното ни посещение,тя ни съобщи,че не желаели повече да я интобират,защото била доста вътрешно разранена.А на нас лекарят ни обясни,че тя се преструвала,че не може да диша само и само да я интобират.Жалко и за Руми,защото си отиде в страшни мъки!Нека почива мир!!!
цитирай
44. zarumitu - 30. yotovava - Само не разбрах ду...
26.04.2011 01:40
30. yotovava - Само не разбрах душицата на трола, който реши да натиска минусите!!!!

Остави ги!Благодаря им,че не оскверниха паметта и с някой коментар,а мен нека ме плюят колкото си искат в другите ми теми,които не са свързани с нея.
цитирай
45. zarumitu - 31. mglishev - Бог да прости, Съдба ...
26.04.2011 01:42
31. mglishev - Бог да прости,

Съдба човешка,мъката ходи по хората.
Благодаря Ви!
цитирай
46. zarumitu - 32. monaliza121 - Винаги ще боли и ...
26.04.2011 01:45
32. monaliza121 - Винаги ще боли и мястото й ще бъде ...

На човешката длан има пет пръста,ако отрежеш единият от тях, еднакво ще боли,но погледнеш ли,виждащ,че единият липсва. Благодаря и Ви прегръщам!
цитирай
47. zarumitu - 33. svetislav - Непрежалима ...
26.04.2011 01:47
33. svetislav - Непрежалима

Руми не може да бъди прежалена,както и всяко дете.
Благодаря Ви!
цитирай
48. zarumitu - 34. poligor2 - И аз ще ти изкажа св...
26.04.2011 01:50
34. poligor2 - И аз ще ти изкажа своята солидарност.

Всеки човек преживява тъгата си по свой начин,но не както той иска,а каквото диктува сърцето му.
Благодаря Ви!
цитирай
49. zarumitu - 35. miaa - Напълно те разбирам! З...
26.04.2011 01:56
35. miaa - Напълно те разбирам! Зная, какво е да загубиш любимо същество!

За това са приятелите за да се подкрепят,не съзнавах,че толкова много хора ще ме подкрепят и ще ми вдъхват сили.И сега осъзнавам,че Вашите послания ми дават правилната насока за преодоляване на тази мъка и аз трябва да открия своят път.Но пак Ви казвам,че не мога да я извадя от сърцето си и да я прогоня от мислите си.Аз обичам безумно много и другите си момичета,те също са мои ангелчета и ако не са те,може би не ще бях сега жив,но Руми бе моята духовна храна.
Сърдечна прегръдка !
цитирай
50. zarumitu - 36. magnoliya - Тя винаги ще е с вас - ...
26.04.2011 02:10
36. magnoliya - Тя винаги ще е с вас -

Когато очите са ми отворени и съм буден,тя винаги е с мен, в сънищата ми идва няколко пъти и вече спря.А мама,все още не я сънува,моли се да се яви в сънят и всеки божи ден,но Руми не идва,не идва вече и при мен.
Прегръщам Ви и Ви Благодаря!
цитирай
51. zarumitu - 42. bizcocho - Забравяне на тази ...
26.04.2011 02:37
42. bizcocho - Забравяне на тази болка няма, но ...

Може би Вие сте първият човек запознат със случая за Руми и винаги сте била в наша подкрепа?Ни най-малко усложняваме психиката на децата ни с нашата мъка,напротив стремим се да ги отдалечим от тази мъка,но те също изживяват по своя си начин мъка,защото сме били винаги заедно на всякъде и сега кака им липсва,успокояваме ги и правим всичко възможно поне те да не страдат.Но привързаността им една към друга надделява, дори малката ми Тони се сеща и иска да я заведем на гроба на кака Руми.Това са обстоятелства,останали в нейното съзнание и сте права,че от страни е по лесно.
Благодаря Ви за вечната подкрепа и за куража който ми давате!
цитирай
52. анонимен - в тоя късен час
26.04.2011 02:59
ме развълнува поста и чудесната песен. Бъди силен!
цитирай
53. bizcocho - И без да съм изживяла такъв ужас, ...
26.04.2011 03:14
И без да съм изживяла такъв ужас, мога да предположа колко ви е трудно и тежко. А и децата съм сигурна, че го изживяват!Те няма да я забравят, а и не трябва. И така е двоен за вас товара на болката... И затова съвсем добронамерено казах да се опитвате понякога да се откъсвате от болката, да прелъгвате децата да се позабавляват... но вие и сами сте се сетили. Тук пишете. Изливайте част от болката. Поне малко от товара да смъкнете по този начин. То иначе човек би полудял... Няма никакво значение дали някой ще изразява досада, изсипвайки минуси! Важното вие да оцелеете и помогнете на двете дечица да пораснат!
цитирай
54. candysays - Моите най-искрени съболезнования за загубата Ви отново...
26.04.2011 09:50
Предполагам колко е болезнено и затова исках да изразя съпричастността си!
Празниците правят още по-тъжни натъжените от живота и делника сърца...
цитирай
55. makont - На всеки празник ще е така!
26.04.2011 11:29
Тогава най-боли, защото всички празнуват, а сърцето и душата не могат. Светла и памет на красивото създание! Горе главата, бъдете силни, животът продължава. Бъдете здрави и дръжте един за друг, само така болката няма да може да Ви сломи!
цитирай
56. panazea - Преди 25 години загубих най-голямия си син !
26.04.2011 14:59
Отдадох се на семейството си , съпруга ми и другите двама синове .
До ще` време , ще си бъда при най-голямия .Завинаги остават във сърцето.
Докато сме на земята трябваме на останалите .
От сърце : Панацея
цитирай
57. inel379 - Една болка, която няма да затихне!
27.04.2011 14:21
Но...от Руми светлината на младостта и доброто ще продължава да струи не само към теб!
Тя пречиства и нас!
Децата на земята и на небето са ангелите на бъдещето!
Любовта към тях е единствения ни избор!
В нея е надеждата!
Със съпричастие към твоята печал!
цитирай
58. zarumitu - 55. makont - На всеки празник ще е така!
27.04.2011 20:38
"Тогава най-боли, защото всички празнуват, а сърцето и душата не могат."

Това бе поводът да споделя с Вас как се чувствувам.
Благодаря Ви и прегръдка!
цитирай
59. zarumitu - 56. panazea - Преди 25 години загубих най-голямия си син !
27.04.2011 20:47
"Докато сме на земята трябваме на останалите ."

Моите съболезнования за Вашият син!
Вашият пример трябва да ме води напред!Благодаря Ви от сърце!
Поклон пред паметта им!Нека почиват в мир!
цитирай
60. zarumitu - 57. inel379 - Една болка, която няма да затихне!
27.04.2011 20:50
" Децата на земята и на небето са ангелите на бъдещето!
Любовта към тях е единствения ни избор!"

Благодаря Ви!Сърдечна прегръдка!
цитирай
61. zarumitu - 52. yotov
27.04.2011 20:56
"Бъди силен!"
Благодаря Ви за подкрепата!
цитирай
62. zarumitu - 54. candysays
27.04.2011 21:02
Права сте,всеки обикновен ден е преживян в мъка и страдание,но на празник е най силно изразено!
Благодаря Ви за Вашата съпричастност!!!
цитирай
63. zarumitu - http://therainss. blog. bg/dr...
29.04.2011 21:02
http://therainss.blog.bg/drugi/2011/04/29/speshno-naistina-speshno.738168
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 795012
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930