Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 14:50 - На кой да си кажа болката
Автор: zarumitu Категория: Музика   
Прочетен: 18717 Коментари: 39 Гласове:
11

Последна промяна: 07.11.2011 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера публикувах постинг:Как мога да празнувам? zarumitu.blog.bg/muzika/2011/04/25/kak-moga-da-praznuvam.735427 В един коментар поставен от анонимен бях прочел мнение с укор,че съм издигнал паметник в блога.
/анонимните не ги трия аз/
Оказа се,че той е бил прав!
Вие скъпи приятели,потвърдихте това негово мнение.Кой съм аз,един незначителен човек?
Но Вие,които не ме познавате в реално измерение,а само виртоално,доказахте,че в този блог има хора изпълнени с любов и доброта към ближния.Не сте безразлични към болката и мъката дори и на непознати за Вас хора. Вашата морална подкрепа и съпричастност е достойна за уважение и признание!

Мили хора,Благодаря Ви,че отдадохте почитта си към Руми и споделихте моята мъка!
Прегръщам Ви Всички-макар и виртоално!
Обичам Ви скъпи приятели!

image
 
За Руми!





Тагове:   скръб,   тъга,   приятели,   памет,


Гласувай:
59


Вълнообразно


1. panazea - Светлина по пътя на милото момиче !
26.04.2011 14:55
Съгради й неръкотворен паметник !
Всеки своя мъка си има !
Един празнува , а друг скърби !
цитирай
2. therainss - Снежа пее адски фалшиво!!!
26.04.2011 15:04
Това държах да го кажа! Що се отнася до темата в постинга... Анонимния да го духа под вода, докато изсъхне! Смотан, прост, тъп нещастник. Със смъртта на всеки млад човек, и България загива ;( Вечна памет на младежите от Симеоновград! Вечна ПАМЕТ НА РУМИ! И, приятели, моля ви, НЕКА ДА ПОМОГНЕМ НА МИЛЕНА ДЕНЕВА ДА ОЗДРАВЕЕ!
цитирай
3. stela50 - Светла да е паметта на Руми ...тя и вашето семейство ни станахте близки ,
26.04.2011 15:13
част от нашия свят и нашата болка ...Споделената скръб дава сила и вяра,
протегнатите ръце - приятелска подкрепа . Зная ,че когато загубиш скъп човек неволно ти се иска да говориш за него ,да си спомняш ,да разказваш ...
И да поплачеш ,чувствайки съпричастието и искренната подкрепа .

...В памет на РУМИТО .

Ангели небесни,моля приемете
и със топла нежност ,моля обградете
чистата душица на една девица.
Умна и засмяна,от звезди огряна...
Бдете и пазете светлината в нея ,
носи я момиче с образа на Фея.
Ангели небесни ,тя е много млада ,
моля й дарете радост и наслада...
В царството небесно ,моля отредете,
място подходящо за прекрасно цвете .


цитирай
4. mikino - Не се ядосвай!
26.04.2011 15:18
Господ гледа!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Светла памет на Румито и Христос Возкресе!
26.04.2011 15:22
Тя присъства тук, сред нас, личицето й е в сърцата ни... Сигурна съм, че е в по-добър свят и постингът ти я е зарадвал. На милото ви семейство желая закрила и светлинка в дома! Здраве и успехи на сестричките на Румито! Прегръщам ви.
цитирай
6. razkazvachka - Съчувствам ви -
26.04.2011 15:27
да е светъл споменът за нея, да е лек пътят й, да я има във вечното!
цитирай
7. pevetsa - Руми е част от нас!
26.04.2011 16:31
Руми стана част от нас, защото ни докосна със своята лъчезарност, своята младост и жестока съдба, и с дълбоката ви болка приятели.
Нека бъде тук нейното място, нека бъде тук.
Споделям болката ви, и ви прегръщам топло.
цитирай
8. ckarlet - Не се натъжавай повече! Има и такива ...
26.04.2011 17:52
Не се натъжавай повече! Има и такива хора, които искат само положителност, но животът е низ от хубави и лоши неща, които ни се случват и не можем да ги подминем с лека ръка...
цитирай
9. scarlety - Във виртуалното пространство
26.04.2011 18:04
е пълно с такива анонимни,които леят "остроумия" и злоба.За някои хора няма нищо свято! Трябва да сте подготвен за това и да не обръщате внимание!
цитирай
10. neprosvet - Не се обвинявайте!
26.04.2011 18:06
Има КОЙ да вижда и да преценява!
цитирай
11. zarumitu - Приятели, отново Ви Благодаря!...
26.04.2011 18:21
Приятели,отново Ви Благодаря!Трогателни са Вашите думи и за мен е удовлетворение,че Ви открих тук в този блог! Сега зная,че дори да ме няма,ще има хора-които ще я почитат като свое близко и обичано същество!

Колкото до минусите,то те са поставени от "animo"! И вчера с 54 и днес с 18 поставени на веднъж са от този ник!Веднага проверих в статистиката и сега тъкмо отварях и нямаше отрицателни и като върнах изведнъж 18, проверих посещение "аnimo" .А вчера когато се появиха 54 ,този ник бе измежду приятели които никога не биха извършели такава мерзост.
цитирай
12. анонимен - Аз минах в този
26.04.2011 18:23
блог през какво ли не, но въпреки всичко смятам, че доброто надделява, макар и по-бавно, отколкото би трябвало.
Още веднъж стискам ръката ви!
цитирай
13. darcy - Наистина по-добре е да не се впрягате емоционално.
26.04.2011 18:31
С този си блог трябва да сте наясно, че разкривате в интернет нещо много лично, а хора всякакви. Виртуалното пространство е пълно с болни душевно и аморални индивиди. Анонимността им дава възможност да си изливат комплексите върху открити хора като Вас. Затова съветът ми е да не се оставяте да ви влияят коментари и гласове. Ако не сте в състояние - най-добре не споделяйте мъката си точно тук.

Съжалявам за момиченцето ви (вчера прегледах темите в блога от самото му създаване), нека Бог ви помага!
цитирай
14. zarumitu - animo Какво печелиш от това, моля те ...
26.04.2011 18:34
animo Какво печелиш от това,моля те не е създадена тази тема за подобна мерзост,Заявявал съм и преди,не се стремя да бъда популярен.Ти от какво се страхуваш?Какво печелиш?Мен ме правят популярен достойните хора,а не такива като теб!Не се страхувай от мен,аз нямам претенции да съм писател-дори не умея да пиша правилно?

цитирай
15. zarumitu - Поставете на веднъж 5000 за да сте ...
26.04.2011 18:57
Поставете на веднъж 5000 за да сте убедени,че постинга няма да е популярен!

darcy Не се дразня от тяхното поведение и те мислят,че точно това са постигнали, да ме изкарат от равновесие.Те показват,че не зачитат дори мъртвите,а това е много недостойно."За мъртвите се говори или добро-или нищо!"
цитирай
16. scarlety - Искам да поясня нещо.
26.04.2011 18:57
Минусите и плюсовете се появяват поради отдавна известен бъг в системата. Човекът,който ги поставя се намира в тоя момент в състояние на анонимен и вие не можете да разберете кой е. Може да е всеки от блога,който знае как става това. Относно animo смятам,че много се заблуждавате. Това е една изключително достойна жена,която никога не би се занимавала с подобно нещо. Вероятно тя просто е надникнала в блога ви.
Надявам се да сте ме разбрали.Поздрав!
цитирай
17. zarumitu - scarlety
26.04.2011 19:13
Които и да са те-Да са живи и здрави!Аз относно констатирах съвпадението както вчера така и днес,ако не е,нека ме извини!
цитирай
18. tit - Този блог е твой и решението за визията му - също!:)
26.04.2011 20:14
Винаги ги има, напоследък ги банва системата...:):):)
Лошото , че покрай сухото гори и суровото, а има много стойностни коментари от читатели без регистрация, макар, че повечето са!:)))
Палчетата се множат САМО анонимно, но вече не играят като критерий, тъй че...
Приятна вечер!:)
цитирай
19. bven - Нека Бог помогне да преодолеете болката...
26.04.2011 20:50
Желая ви много любов!:)
цитирай
20. dolsineq - Тъга и болка...
26.04.2011 23:28
Тъга и болка...
цитирай
21. aidasv - Мълчание пред паметта на Руми!
27.04.2011 00:09
Сега за пореден път се убеждавам от истинската необходимост от Blog.bg, това е нашето пространство, макар и виртуално, то се оказва и реално, където човек може да твори, но и своите чувства да сподели.
С най-голямо уважение към Вашето Семейство!!!
цитирай
22. vmir - Паметник в блога? Не виждам лошо в това.
27.04.2011 00:32
Паметникът е начин на съществуване.
цитирай
23. bizcocho - Аз и на предишния постинг ви написах ...
27.04.2011 02:34
Аз и на предишния постинг ви написах - пишете. Да разтоварвате поне малко от болката, защото ...
Дори и да сте на първа, това не би трябвало да пречи на никой! Там има не един, а 12 различни постинга, а като се кликне на "още популярни" - има страници с постинги. Има избор, ако му се чете на някой, а не пуфти по навик.
С поздрав!
цитирай
24. veninski - Нищо лошо не си направил, приятелю. ...
27.04.2011 06:02
Нищо лошо не си направил, приятелю. Споделената болка е половин болка.
цитирай
25. ivankalilova - ПРЕГРЪДКИ И ОТ МЕН ! БОЛКАТА И МЪК...
27.04.2011 08:24
ПРЕГРЪДКИ И ОТ МЕН ! БОЛКАТА И МЪКАТА .....ЗА НЕЯ НЯМА ЛЕК ПРИЯТЕЛЮ.........
МИР НА ПРАХА НА РУМИТО! ТЯ НАИСТИНА ЗАЕ СПЕЦИАЛНО МЯСТО В МОЕТО СЪРЦЕ!
МОЛЯ, СЕ БОГ ДА ВИ ДАВА СИЛИ ДА ПРОДЪЛЖАВАТЕ НАПРЕД!
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ВАС!:)
цитирай
26. therainss - A koй, да му еба майката...
27.04.2011 08:44
...нацъка толкова минуси??? И трябва ли въобще един подобен, личен постинг, отнесен до приятели и споделящ, разтоварващ от болката, да се подлага на гласуване?!?! Смотани, смотани, смотани модератори!!!
цитирай
27. mafani - Абе, къф е тоя малоумник, който нацвъка минуси тук, бееее?????
27.04.2011 09:43
Приятелю, не им се давай. Прегръщам те и ти пращам цялата си положителна енергия. Бъди силен. Руми те гледа!
цитирай
28. hristo27 - Ето, за това ми беше думата преди ...
27.04.2011 09:49
Ето, за това ми беше думата преди време. Идиотщината на някои, които трудно можеш да оприличиш като хора.
Нямаше ли къде другаде да натряскате "минуси", ами избрахте постинг, изпълнен с болка ?!?
цитирай
29. vandela007 - .
27.04.2011 11:55
Мъката ви е голяма - Бог да пази! Нашата съпричастност не може да намали болката, нито времето ще я заличи, но човек е социално същество, има нужда да споделя, затова не се притеснявай от злонамерените. Ние сме с теб!
Тези дни празнуваме възкресението на Христос. В Библията пише, че щом Исус е възкръснал, при Второто пришествие той ще възкреси всички починали. Вие ще се видите с вашето момиченце! И Бог ви дава възможност да живеете заедно във вечността. Завинаги! Това е добра новина. Не е повод да скачаш от радост, но можеш тихо да уповаваш на Божиите обещания и да живееш с надеждата за бъдещето.
Божият мир да е над вас!
цитирай
30. mileidi46 - Ne se qdosvaite za minusite, pri...
27.04.2011 12:08
Ne se qdosvaite za minusite,priqteli!! vajno e ,4e ima mnogo pove4e priqteli-edin maloumen anonimnik ne e kriterii!!
Samo da kaja,4e tozi,koito slaga minusite ne moje da gi natrupa tolkova,ako e lognat s nika si..tova stava samo nelognat blogur s bugnat komp..Taka,4e animo ne e tozi,koito e natresul minusite,6tom e s nika si..Prosto e suvpadnalo s negovoto pose6tenie..
Az ustanovix tova,za6toto i na men mi se slu4i i razbrax kak stava nomera,no tova e dolna rabota.Ima6 mnogo po-golqma bolka ot tazi...Tova e prostotiq,na koqto ne trqbva da obra6tate vnimanie..a minusite ne davat ve4e nikakvo zna4enie!
prosto napomnqt,4e sred nas ima i prostazi!!!
Bog da bdi nad va6eto krasivo angel4e...
цитирай
31. zarumitu - Скъпи приятели! На всеки от Вас по ...
27.04.2011 13:07
Скъпи приятели! На всеки от Вас по отделно да отговоря-думите ми ще са едни и същи.Обичам Ви и Ви Благодаря,защото сте я приели в сърцата и мислите Ви!Запечата ли сте образа и във Вашето съзнание,отредили сте и кътче в сърцето-там където се съхраняват и изразяват най-съкровените и чисти чувства.Четейки Вашите думи,сълзите ми потичат,буца застава в гърлото ми,брадичката започва да подскача и ако ме попита някой нещо-то не бих могъл да му отговоря.И въпреки това ми състояние,аз изпитвам облекчение,защото болката и мъката ми е споделена с Вас.Още веднъж Ви Благодаря!!!

Всяка сутрин,когато се събуждам /в същност не помня и кога заспивам/, отваряйки очи ме обсебва мисълта за нея,че не е било сън,а реалност,че няма да я видя,че няма да чуя гласът и,а как ми се иска всичко това да бе един сън!Но този кошмар се повтаря всеки ден.Толкова много ми липсва.Когато бях в командировки,тя с нетърпение очакваше моето завръщане-излизаше на спирката и ме посрещаше,скачаше от радост,с прегръдка и целувка ми казваше:"Здравей тати"!Колегите ми я познаваха и всички я обичаха-казваха ми колко е красива и добра,но тя се глезеше само пред мен.А когато работех в града,знаеше времето кога се прибирам,стоеше на прозореца и като ме видеше,че се задавам,припкаше боса-без чехли да ми отвори входната врата и пак... с целувка и думи:"Здравей тати"!Тя бе моето голямо глезено момиче.Липсват ми много тези нейни думи,никога няма да ги чуя повече.
Сбогом Руми,сбогом мило мое дете!Почивай в мир ангелче!
цитирай
32. zarumitu - 30. mileidi46
27.04.2011 13:41
Още веднъж се извинявам на "animo"!

Стойностните хора за мен са по-ценни и значими в този блог,защото аз споделям мъката си с тях и ако имаше категория само за тъга,то аз щях да присъствувам само в нея и там щяха да ме открият именно тези-които са съпричастни към мъката и скръбта на други хора.
цитирай
33. inel379 - Когато не си сам в болката, животът има смисъл!
27.04.2011 14:26
Незабравки за Руми!
Нека почива в мир!
Тя е ангел, който очаква от нас да сме по-събудени за любовта!
Съпричастна съм на твоята болка!
цитирай
34. tota - Тя, такава болка, няма изказване ...
27.04.2011 15:00
Тя се носи в сърцето и то кърви ли кърви ... Прегръдка от мен!
цитирай
35. zvezdi2010 - Бъдете силни родители! Прегръдка!
27.04.2011 15:23
Бъдете силни родители! Прегръдка!
цитирай
36. stoian11 - Бог да ти дава духовни сили да при...
27.04.2011 18:16
Бог да ти дава духовни сили да притъпиш мъката си . Амин
цитирай
37. stoineff - Велизаре,
27.04.2011 23:03
Малко са хората, които могат, въпреки болката, да се борят това да не се случва повече. Ако успеем да спасим друг човек, дори и един, ако сме накарали поне един лекар да се замисли значи сме на прав път. Поклон пред силата ти! Поклон пред паметта на Руми!
цитирай
38. zarumitu - 37. stoineff - Велизаре,
28.04.2011 00:22
Малко са хората, които могат, въпреки болката, да се борят това да не се случва повече. Ако успеем да спасим друг човек, дори и един, ако сме накарали поне един лекар да се замисли значи сме на прав път.

Приятелю,замина си Руми и нищо не ще я върне!Но ако беше отразен от медиите както случаят с малката Гери/лека и пръст/,щеше да получи широк отзвук,и щеше да има ефект за незабавното приемане на закони, гарантиращи сигурността ни в здравеопазването,и виновните лекари да получат ефективни присъди!Защото видеото с нея е доказателство и нито една комисия не може да я оспори и оправдае лекарите?Нека Руми бъде символ за несправедливост и да напомня,че децата на България имат бъдеще и нито един лекар няма право да подценява техният живот!Дано в бъдеще няма повече други родители да пишат като мен и споделят горчивата мъка от загубата на детето си,заради лекарско безхаберие и небрежност!!!
Благодаря ти и за твоята борба в защита на тази благородна кауза!!!
Поклон пред паметта на Руми!
цитирай
39. zarumitu - http://therainss. blog. bg/dr...
29.04.2011 20:52
http://therainss.blog.bg/drugi/2011/04/29/speshno-naistina-speshno.738168
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarumitu
Категория: Новини
Прочетен: 794859
Постинги: 68
Коментари: 1031
Гласове: 11429
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930